نسخه چاپی

تذكر نماینده مجلس به روحانی

یك نماینده مجلس در تذكر به رئیس‌جمهور عنوان كرد كه تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان در مدارس بیندیشید.



به گزارش نما، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان علی‌رغم انکار تکراری مقامات آموزش و پرورش در مدارس بیندیشید.

اخبار سیاسی- متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

بر اساس اصل ۳۰ قانون اساسی دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت فراهم نماید. از الآن تدبیری جهت جلوگیری از دریافت اجبارگونه وجه از والدین دانش‌آموزان علی‌رغم انکار تکراری مقامات آموزش و پرورش در مدارس بیندیشید.



جناب آقای رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به خوبی به وظیفه و تکلیف قانونی دولت در فراهم نمودن وسایل آموزش و پرورش رایگان برای همه ملت واقفید، اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد دریافت وجه، آن هم به اجبار از والدین دانش‌آموزان هنگام ثبت‌نام در آغاز هر سال تحصیلی است، به گونه‌ای که جسارت را به حدی رسانده‌اند که در صورت عدم توانایی اولیای دانش‌آموزان از پرداخت پول، از ثبت‌نام فرزندان آنان امتناع می‌کنند و مقامات آموزش و پرورش نیز هر سال و در یک روش تکراری از قبل پیش‌بینی صرفا انکار می‌کنند و مردم را به شکایت در فرآیند طولانی و پیچیده نظام اداری ارجاع می‌دهند تا مقطع محدود ثبت‌نام سپری شود. از اکنون جهت تضییع حقوق ملت تدبیری بیندیشید.

۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...