نسخه چاپی

تهدید انتخاباتی!

عکس خبري -تهديد انتخاباتي!

یازدهمین دوره انتخابات مجلس اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و هر چه به موعد این انتخابات نزدیك می‌شویم، شاهد اظهاراتی عجیب‌تر از سوی چهره‌های تندرو هستیم


یازدهمین دوره انتخابات مجلس اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و هر چه به موعد این انتخابات نزدیک می‌شویم، شاهد اظهاراتی عجیب‌تر از سوی چهره‌های تندرو هستیم؛ اظهاراتی که حالا پس از طرح موضوع «تحریم انتخابات» و «حضور مشروط»، رسماً به تهدید نظام اسلامی از سوی این طیف رسیده است! چنانکه «بهزاد نبوی» در جملاتی تأمل‌برانگیز خطاب به شورای نگهبان اعلام می‌کند «‌برای حفظ نظام، کشور و امنیت ملی» برای حضور آنها در انتخابات پیش‌رو باید فرش قرمز پهن شود! معنای این جملات زمانی بهتر درک می‌شود که تازه‌ترین مقاله «علوی‌تبار» در شماره اول نشریه «مشق نو» را که در این ماه بر روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته است، بخوانید. او خبر می‌‌دهد که در آینده کشور با اعتراض‌هایی در چهار سطح روبه‌رو خواهد شد که «اشغال مراکز حساس نظام» شاخصه و هدف‌گذاری اصلی آن است!
حاصل جمع این جملات که احتمالاً در روزهای آینده نیز از زبان افراد دیگر این طیف و با ادبیات‌های متفاوت نیز تکرار خواهد شد، به علاوه شباهت این گفتارها و تهدید‌ها با آنچه پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1388 بیان می‌شد، هر شنونده و خواننده‌ای را به نتایج نگران‌کننده‌ای می‌رساند! به نظر می‌رسد این طیف که امیدی به پیروزی در انتخابات پیش رو در یک فرایند قانونی و دموکراتیک ندارد، بار دیگر به دنبال گره زدن پیروزی خود در انتخابات به امنیت ملی و آینده کشور است! شواهد امر نشان می‌دهد، آنها با تکرار این جملات و عبارات توأم با تهدید به دنبال وادار کردن نهادهای قانونی برگزارکننده انتخابات به ویژه شورای نگهبان به عدول از قانون هستند! البته این تلاش بیهوده‌ای است، چرا که نه نهادهای قانونی از اجرای تکالیف قانونی خود کوتاه خواهند آمد و نه مردم بار دیگر اجازه به خطر انداختن امنیت ملی و تکرار حوادث تلخ پیشین را به این طیف خواهند داد.

۱۳۹۸/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...