نسخه چاپی

جزیره جیمز باند پوكت در تور تایلند

عکس خبري -جزيره جيمز باند پوکت  در تور تايلند

جزیره جیمز باند پوكت تنها یكی از جزایر باشكوه تایلند است كه در شهر پوكت واقع شده است و بعد از فیلم مشهور جیمز باند پوكت این جزیره شهرت بسیاری را بدست آورد به گونه ای كه اكنون یكی از قطب های مهم و اصلی گردشگری است.

جزیره جیمز باند پوکت یکی از معروف ترین جزایر در پوکت یا به عبارتی بهتر یکی از مشهورترین جزایر کشور تایلند می باشد. تایلند با داشتن جاذبه های دیدنی و تنوع غذایی فراوان توانسته به یکی از قطب های مهم گردشگری به ویژه در سال های اخیر تبدیل شود. در بین جزایر کشور تایلند برخی از آن ها به شدت مورد توجه گردشگران و مسافران است. جزیره جیمز باند پوکت در شهر بوکت نیز شهرت و شکوه ویژه ای دارد به طوری که همه ی افراد ی که به این شهر یا به طور کلی به تایلند سفر می کنند همواره سعی دارند از این جزیره ی زیبا و چشمگیر بازدید کنند. در سال های اخیر با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در این کشور توجه ویژه ای به حفاظت و ایجاد شرایط رفاهی در همه ی بخش ها ی تایلند در نظر گرفته شده است. شما به آسانی می توانید با استفاده از قایق هاییی که در اطراف جزایر برقرار هستند به جزیره جیمز باند پوکت سفر کنید.
در تور تایلند معمولا بازدید از این جزایر با عظمت گنجانده می شود و از همه مهمتر اگر با چنین تورهایی قصد سفر به تایلند را داشته باشید در این صورت می توانید تنها با آماده سازی چمدان مسافرتی خود یک سفر رویایی را شروع کنید و نیازی به فراهم کردن شرایط سفر از جمله در نظر گرفتن مدیریت سفر و انجام همه ی اقدامات مربوطه ندارید و با استفاده از این تورها می توانید تنها از سفر خود لذت ببرید که از جمله مهمترین مزایای چنین سفرهایی است. جزیره جیمز باند پوکت با توجه به فیلمی که در این جزیره با عنوان فیلم جیمز باند پوکت نمایش داده شد توانست در کوتاهترین مدت بر سر زبان ها بیفتد به طوری که بسیاری از افراد با مشاهده و دیدن این فیلم بلافاصله رویا سفر و بازدید از جزیره جیمز باند پوکت را در سر خود گنجاندند. زیبای های جزیره جیمز باند پوکت در این فیلم به زیباییی به نمایش گذاشته شده است.



هزینه های سفر به جزیره جیمز باند پوکت

به گزارش سفر باتو ، حال که قصد سفر به جزیره جیمز باند پوکت را دارید بهتر است از هزینه هایی که ممکن است در طول سفر خود با آن روبرو شوید اطلاعاتی داشته باشید در این صورت می توانید برنامه ریزی خوبی داشته و از سفر خود لذت ببرید.
هزینه ها در پوکت: واحد پول تایلند بات است و هر هزارتومان معادل 9 بات است.
به طور کلی تایلند از ایران گرانتر است، همه چیزش به جز خورد و خوراک و رستوران.


هزینه حمل و نقل در پوکت

هزینه تاکسی در پوکت حدودا ۲۲ هزار تومن به بالا است. البته هزینه اتوبوس در پوکت از 1000 تومن برای مسافت های کوتاه تا جهل هزار تومان برای مسافت های طولانی ترمی تواند متغیر باشد. هزینه توک توک (وسیله نقلیه خاص تایلند ) حدودا ۵ تا ۱۱ هزار تومان و هزینه اجاره ماشین در پوکتبه طور حدودی از ۱۱۰ تا ۱۳۰ هزار تومان در نظر گرفته می شود برای کاهش در هزینه ها معمولا استفاده از وسایل نقلیه ی عمومی در اولویت است.
همچنین می توانید در این جا از اجاره ی موتور نیز بهره مند شوید .هزینه اجاره موتور در پوکت روزی ۲۲ هزار تومان است.و هزینه قایق سواری حدودا ۵۵ تا ۲۰۰ هزار تومان به حساب می اید


هزینه اقامت در پوکت

هزینه یک شب اقامت در هتل های مختلف پوکت از 33 تا 340 هزارتومان است. البته هزینه یک شب اقامت در خانه یا هاستل می تواند از 11 هزارتومان تا 220 هزارتومانن نیز باشد



هزینه ی خورد و خوراک در پوکت

هزینه رستوران ارزان قیمت در پوکت حدود 6 -13 هزار تومان است البته هزینه رستوران با قیمت متوسط در پوکت 55-110 هزار تومان وهزینه رستوران گران قیمت در پوکت به طور تقریب 39-550 هزار تومان می باشد.
علاوه بر موارد بالایی هزینه های برای دریافت گذرنامه نیز باید در نظر گرفته شود. ولی اگر با تور تایلند به جزیره جیمز باند پوکت سفر کنید می توانید در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید و یک سفر به یادماندنی را برای خود فراهم کنید. 


نکات دانستنی در جزیره جیمز باند پوکت

در طول سفر خود برای بازدید از جزیره جیمز باند پوکت حتما در نظر داشته باشید اگر با تور تایلند به سفر رفته اید راهنمایی مربوطه را در نظر داشته باشید . امنیت خوبی در این ناحیه برای رفاه گردشگران فراهم است ولی همواره سعی کنید در نقاط دور دست آن به تنهایی نروید. در طول اقامت خود در جزیره جیمز باند پوکت فیلم برداری و گرفتن عکس را فراموش نکنید. در این جزایر بخش های رفاهی خوبی برای گردشگران فراهم است ولی اگر قصد استراحت و اقامت به مدت طولانی تر دارید حتما برخی از وسایل مورد نیاز اصلی خود را به همراه داشته باشید برای رسیدن به این ناحیه هم می توانید از کشتی های موجود در خلیج استفاده کنید و هم از قایق های موتوری بهره مند شوید. قایق های موتوری طول سفر شما را کاهش می دهد و شما در کوتاهترنی مدت زمان می توانید به آن جا برسید. ساحل زلال و آب شفاف در جزیره جیمز باند پوکت همواره برای همه ی گردشگران و مسافران الهام بخش بوده و است.

۱۳۹۸/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...