نسخه چاپی

جامعه روحانیت مبارز قصد میدان‌داری سیاسی ندارد

عضو شورای مركزی جمعیت و پیشرفت و عدالت گفت: جامعه روحانیت مبارز قصد فعالیت پررنگ انتخاباتی به عنوان یك حزب، تشكل سیاسی و میدان‌داری در این عرصه را ندارد.

به گزارش نما، محسن پیرهادی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت، در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش جامعه روحانیت مبارز در هماهنگی گروه‌های اصولگرا ، گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه که مشهور به جامعتین هستند، از ابتدای انقلاب از بزرگان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و صرفا منحصر به جریان اصولگرا نیستند.


عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: جریان اصولگرا نیز از ارشادات و نظرات جامعیتن و به خصوص جامعه روحانیت مبارز مانند گذشته بهره خواهد گرفت.

پیرهادی در پایان گفت: طبق اطلاعات ما جامعه روحانیت مبارز قصد فعالیت پررنگ انتخاباتی به عنوان یک حزب، تشکل سیاسی و میدان‌داری در این عرصه را ندارد.

مهدی چمران نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب چند روز قبل، با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز حزب سیاسی نیست که فعالیت انتخاباتی کند, اظهار کرد: زمانی که مجموعه جامعه روحانیت حزب سیاسی نیست، پس ائتلاف و حرکت سیاسی نخواهد داشت و سطح بالاتری را شامل می‌شود.


۱۳۹۸/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...