نسخه چاپی

هیجان بیشتر با بازی های مود شده سوپرسل

​سوپرسل در سال 2010 میلادی در كشور فنلاند با یك كادر فنی خوب برنامه نویس بصورت رسمی تاسیس شد.



به گزارش نما، سوپرسل در سال 2010 میلادی در کشور فنلاند با یک کادر فنی خوب برنامه نویس بصورت رسمی تاسیس شد. که در سال 2011 این کمپانی یک بازی به اسم کلش اف کلنز رو برای گوشی ها اندروید عرضه کرد که در سال 2012 میلادی این بازی انقدر دنیای اندروید رو به هم زد که باعث شد درآمد این شرکت به قدری زیاد شد که کشور فنلاند این کمپانی رو به یک شرکت معتبر در کل جهان معرفی کرد. سوپرسل همیشه بازی های خیلی معروفی رو وارد دنیای اندروید کرده است و تمامی بازی های این کمپانی پردانلودترین بازی های دنیا هستند و همچنین تو کشور ایران هم بازی های همین شرکت طرفدار خیلی زیادی رو دارند.

بازی کلش اف کلنز:

کلش اف کلنز یک بازی استراتژی است که در سال 2011 میلادی توسط سوپرسل عرضه شد. این بازی به مرور زمان خیلی پیشرفت هایی کرد و در سال های 2012 الی 2015 این بازی انقدر نصب فعال رو بر خود اختصاص داد که رسما دنیای بازی های اندروید رو به هم زده بود. این بازی هنوز هم طرفدار های مخصوص خود را از دست نداده است و هنوز هم نصب های جدید رو بر خود اختصاص میدهد.

بازی کلش رویال:

کلش رویال اولین بازی بود که در این سبک برای گوشی های اندروید عرضه شد. بازی کلش رویال یک نوع بازی جنگ تن به تن است و بصورت کاملا آنلاین بین نفرات کاملا واقعی اجرا میشود. این بازی هم مثل کلش اف کلنز طرفدار خیلی خوبی رو بر خود جلب کرده است و الان شاید پردانلوترین بازی سوپرسل همین بازی میباشد.

بازی های دی:

این بازی در سبک بازی های مزرعه داری و کشاورزی طراحی شده است. شاید در ایران این بازی بخاطر آنلاین بودنش طرفدار خیلی زیادی رو ندارد ولی در کشور های دیگر این بازی طرفدار های خیلی زیادی رو بخاطر کیفیت و گیم پلی جالبش دارد.

بازی بوم بیچ:

بازی بوم بیچ در سبک بازی های استراتژی جنگی جدید طراحی شده است که مثل بازی کلش اف کلنز باید یک میدان جنگ برای خود درست کرده و با ارتقاء ساختمان و تجهیزات پادگان خود به این بازی ادامه دهید. این بازی هم مثل سایر بازی های سوپرسل بصورت آنلاین اجرا میشود و کاربرانی که داخل بازی هستند کاملا واقعی میباشند و نمیتوانید با بوت بازی کنید.

بازی براول استارز:

این بازی در سال 2019 میلادی برای گوشی های اندروید و آیفون بصورت یکجا عرضه شد. این بازی شباهت زیادی رو به بازی معروف دوتا 2 وارکرافت دارد و تقریبا هم میشه گفت که از روی همچین بازی هایی الگو برداری شده است. این بازی بین 6 نفر دو تیم استارت میشود و از صحنه های خیلی جالب و گرافیک خیلی خوبی هم برخوردار میباشد.

کلش اف کلنز مود شده با قابلیت جم بینهایت:

سرور های متفاوتی در زمینه کلش اف کلنز هک شده فعالیت میکنند. و هر کدوم قابلیت های جالبی رو برای جذب کاربر بیشتر در سرور های خود طراحی میکنند. این نسخه های مود شده هیچ ربطی به سرور اصلی نداشته و کاملا جدا از سرور اصلی پشتیبانی میشوند. در این نسخه ها قابلیت هایی مثل جم بینهایت، منابع نامحدود، قابلیت اتک زدن و کلن وار هم موجود میباشد همچنین در برخی از این سرور ها قابلیت های جالبی مثل برج های دفاعی عجیب مثل برج دفاعی دراگون، برج دفاعی پکا و غیره موجود میباشد.

کلش رویال مود شده با قابلیت الماس بینهایت:

هک کلش رویال قابلیت هایی مثل الماس و سکه بینهایت رو دارا میباشد و در تمامی آرنا های سرور اصلی در این نسخه های مود شده کلش رویال هم موجود است. تمامی کارت های معروف مثل لجندری و سایر کارت ها در این نسخه قابل استفاده میباشد و همچنین این نسخه های مود شده این بازی قابلیت اتک زدن رو هم دارا میباشند.

براول استارز مود شده با قابلیت برول بینهایت:

براول استارز درسته به گفته خود سوپرسل مثل سایر بازی های خود های دی و بوم بیچ قابلیت هک شدن رو ندارد ولی بعد چند روز عرضه شدن این بازی هک براول استارز خیلی زود عرضه شد و تمامی قابلیت های نسخه اصلی هم در این نسخه مود طراحی شده است.

چرا سایر بازی های سوپرسل مثل های دی و بوم بیچ نسخه مود ندارند؟

این دو بازی به گفته خود سوپرسل انقدر حرفه ای امنیت گذاری شده اند که با هیچ برنامه ای نمیتوانید این دو بازی رو به یک بازی مود شده تبدیل کنید و همچنین هیچ کدوم از بازی های سوپرسل با هیچ ابزاری هک نمیشوند. برخی از بازی های این شرکت که هک شده اند در واقع این نسخه ها هک نشده اند بعضی از نسخه هایی که سوپرسل برای بازی های خود عرضه میکند Open Source میباشند و سرکت های دیگر از این قابلیت استفاده کرده و سرور بازی رو به ای پی خود وصل میکنند و قابلیت هایی مثل جم بینهایت رو در سرور های خود اضافه میکنند تا برای بازی های خود نفرات بیشتری رو جذب کنند.

۱۳۹۸/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...