نسخه چاپی

والت دیزنی به دنبال ساخت قسمت جدید «علاءالدین»

بعد از موفقیت قسمت اول لایو اكشن «علاءالدین»، دیزنی در پی ساخت قسمت دوم این انیمیشن محبوب است.



به گزارش نما، دیزنی تا به حال دوستی به خوبی پول نداشته است. حالا این استودیو در پی موفقیت لایو اکشن «علاءالدین» به کارگردانی گای ریچی، در پی ساخت دنباله آن است.

اخبار فرهنگ و هنر _ «علاءالدین» دومین لایو اکشن پرفروش و دوباره ساخته شده دیزنی است. رتبه اول به انیمیشن «دیو دلبر» به کارگردانی بیل کاندن اختصاص دارد. «شیرشاه» جان فاورو به خاطر اینکه یک فیلم انیمیشنی است، در این رتبه بندی حضور ندارد.

این نسخه از «علاءالدین» به گونه‌ای هوشمندانه به پایان رسید و کارگردان هنوز داستان آن را باز گذاشته تا اجازه داشته باشد داستان‌های بیشتری را در آینده به این فیلم اضافه کند.

دان لین در رابطه با احتمال ساخت این دنباله گفت: زمانی که این انیمیشن را ساختیم، دوست داشتیم آن را طوری بسازیم که مخاطبان تمایل به دیدن داستان‌های بیشتری از آن داشته باشند. حالا این اتفاق افتاده و ما در جست و جوی این هستیم که این دنباله را به سرانجام برسانیم.

هنوز اقدامات رسمی و برنامه ریزی شده‌ای برای ساخت قسمت دوم در پیش گرفته نشده و صحبت‌های لین نشان می‌دهد که تنها در مورد آن صحبت‌هایی انجام شده است. با این حال با وجود سود عظیم این انیمیشن در گیشه، به نوعی ساخت دنباله آن تضمین شده است.


گفتنی است نسخه‌های با کیفیت این انیمیشن در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) منتشر خواهد شد.

۱۳۹۸/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...