نسخه چاپی

قلعه نویی: عیار تیم ما بعد از ۶ هفته مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و عیار تیم ما بعد از ۶ هفته مشخص می‌شود.

به گزارش نما، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم در آستانه بازی های لیگ نوزدهم اظهار کرد: شرایط سپاهان فرسایشی شد چون ما طبق برنامه ای که در ابتدا به ما اعلام کردند تمرینات خود را شروع کردیم، اما یک ماه به این برنامه اضافه شد و تیم از لحاظ روحی و روانی تضعیف شد. البته امروز زمان بازی ها اعلام شد و ما تکلیف خود را می دانیم. اگر مصدومان به بازی ها برسند و بازیکنان جدید هم با سایر نفرات هماهنگ شوند در آن صورت شرایط تیم نسبت به سال گذشته خیلی خوب می شود.

اخبار ورزشی- قلعه نویی درباره اینکه سپاهان با بازی های تدارکاتی که برگزار کرده است به آمادگی لازم رسیده است، گفت: بله صددرصد اما باید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و ۶ هفته از بازی ها بگذرد تا عیار تیم ما مشخص شود.

سرمربی سپاهان درباره اینکه این تیم کمترین تغییرات را داشته و جزء مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: به هر حال همانطور که گفتم باید ۶ هفته از بازی ها بگذرد تا عیار تیم ها مشخص شود. خوشحالم که تیم سپاهان را مدعی قهرمانی می دانند و ما به افکار تاکنیکی خود از لحاظ تمرکز، روحی و روانی و فنی رسیده ایم که همه روی ما حساب باز کرده اند و این یک قدم به جلو برای ماست و فکر می کنم سپاهان جزء مدعیان قهرمانی محسوب می شود.

او درباره اینکه تا شروع مسابقات بازیکن جدیدی به سپاهان اضافه می‌شوند، بیان کرد: ما قصد داریم ۲ بازیکن دیگر را جذب کنیم و علاوه بر این لیستمان جا دارد که یک بازیکن زیر ۲۳ سال هم بگیریم. بازی‌های تدارکاتی برابر تیم‌های فوتبال گل گهر و نساجی خیلی به ما کمک کرد که شناخت بیشتری روی بازیکنان جدید بدست آوردیم و در هماهنگی تیم هم تاثیر گذار بودند. البته ایرادمان این است که تیممان آن قدر تمرین کرده است که بازیکنان ما از لحاظ ذهنی فرسایشی شدند.

قلعه نویی درباره اینکه یکی از رسانه ها اعلام کرده که نورافکن در لیست خرید او قرار دارد، گفت: هر بازیکنی که با تیم ما قرارداد ببندد در آن صورت بازیکن سپاهان می شود.

۱۳۹۸/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...