نسخه چاپی

واكنش اعطا به خبر تغییر رئیس شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران درباره انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر كه قرار است سوم شهریور برگزار شود اظهارداشت: شوراى تهران به لحاظ انسجام و یكپارچگى، كارنامه قابل عرضه‌اى دارد و این انسجام در نحوه مواجهه با انتخابات هیات رئیسه هم خود را نشان مى‌دهد.

به گزارش نما، علی اعطاء، سخنگوی شورای شهر تهران درباره انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر که قرار است سوم شهریور برگزار شود اظهارداشت: شوراى تهران به لحاظ انسجام و یکپارچگى، کارنامه قابل عرضه‌اى دارد و این انسجام در نحوه مواجهه با انتخابات هیات رئیسه هم خود را نشان مى‌دهد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: اگر اجماع صورت بگیرد یا اکثریت معتقد باشند که ترکیب هیات رئیسه بدون تغییر باشد، چنین خواهد شد، و درصورتی که اکثریت شورا به این جمع بندى برسد که ایجاد تغییراتى در برخى بخش‌ها، هیأت رئیسه را کارآمدتر خواهد کرد، این هم یک تصمیم است و اشکالى در آن نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در بحث شایعات، باید چیزکى باشد تا چیزى گفته شود. در شایعه تغییر رئیس، همان «چیزک» هم مطرح نیست، چه برسد به چیزها.

اعطاء خاطرنشان کرد: انتخابات امسال با سال قبل از این حیث متفاوت است که علاوه بر رئیس و نایب رئیس و دو منشى، براى انتخاب سخنگو نیز رأى گیرى خواهد شد چرا که دوره مسؤولیت سخنگو دو ساله است.

۱۳۹۸/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...