نسخه چاپی

آقای بازیگر: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است

بازیگر سریال «آچمز» گفت: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است، وضعیت برای پذیرش یك نقش متأسفانه به صاحب‌خانه و وضعیت معیشتی برمی‌گردد كه روزبه‌روز بدتر می‌شود.

به گزارش نما، سید‌مهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «بوی باران» و «آچمز» را در حال پخش دارم.

اخبار چهره ها - وی در خصوص سریال «آچمز» اظهار کرد: همکاری در کنار این گروه عزیز بسیار لذت‌بخش بود و یکی از پروژه‌هایی بود که علی‌رغم فقیر بودنش، به تعهدات مالی خود پایبند بودند و بنده نیز به‌طور ناپیوسته حدود سه ماه درگیر این پروژه بودم.

بازیگر سریال «بوی باران» در مورد نقش خود و دلیل طولانی شدن این سریال اظهار کرد: حدود دو سال و نیم در این پروژه مشغول به فعالیت بودم و طولانی شدن این سریال دلایل زیادی داشت که مهم‌ترین علت آن مشکلات مالی بود.

مهرداد ضیایی پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه سینما عنوان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ای برای برادران پورکیان هستم که یک ملودرام تقریباً نوستالژیک است و در آن نوعی تقابل بین سنت و سنت‌گریزی وجود دارد و همچنین با مهرداد خوشبخت و آیدا کنی و محمد حاتمی نیز برای نگارش قرارداد دارم.

بازیگر سریال «گاندو» در خصوص کتاب خود با نام «مرا به پیراهنت بسپار» و بازخورد مخاطبان نسبت به این کتاب اظهار کرد: این کتاب گزیده‌ای از اشعار بنده است که از سوی نشر چلچله به چاپ رسیده است، بنا به علاقه شخصی بنده در جلسات نقد و بررسی و رونمایی از این کتاب یکی از اهالی سینما را دعوت نکردم و به همین دلیل طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم در جلسه نقد و بررسی یا جلسه رونمایی این اثر بیش از چند ده نفر حضورداشته باشند و به‌صورت درست خبرش در فضای مجازی منعکس گردد اما اگر کسی این اشعار را خوانده و تحت تأثیرش قرار گرفته است و جان شعر‌ها در جان او مؤثر بوده برای من خوشایند است و ای‌کاش که بازخوردش به بنده هم برسد.
وی پیرامون دیگر کتاب جدید خود تحت عنوان «الهیات عابر پیاده» اظهار کرد: این کتاب نیز گزیده‌ای از اشعار بنده و با رویکرد متفاوتی از کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» است که توسط انتشارات چلچله به چاپ خواهد رسید، به این نحو که در کتاب «الهیات عابر پیاده» بیشتر به مفاهیم عرفانی و در کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» بیشتر به مفاهیم عاشقانه پرداخته‌شده است و امیدوارم که نشر این کتاب به زنده کردن دوباره کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» کمک کند و مردم به بهانه این کتاب، کتاب قبلی من را نیز بخوانند و از آن لذت ببرند.

بازیگر سریال «آشپزباشی» پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت تصریح کرد: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است، وضعیت برای پذیرش یک نقش متأسفانه به صاحب‌خانه و وضعیت معیشتی برمی‌گردد که روزبه‌روز بدتر می‌شود، پیش از این با نوشتن گذران زندگی‌ام را تامین می‌کردم و از حرفه‌ای بودن خود لذت می‌بردم و حتی در حوزه نوشتن هر کاری را قبول نمی‌کردم و در حوزه بازیگری نیز کار من به حداکثر سه تا چهار پروژه در سال محدود می‌شد و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت می‌کردم.

وی در پایان در خصوص دلیل کم‌کار شدنش در حوزه تئاتر خاطرنشان کرد: فرصتی که با فراغ بال به تئاتر بپردازم در اختیار ندارم چراکه برای پرداختن به تئاتر باید اخلاقاً سه تا چهار ماه را در اختیار پروژه قرار دهید و وقتی نمی‌توانم این کار را انجام دهم سعی می‌کنم که سراغ تئاتر نروم و ترجیح می‌دهم بیشتر برای تئاتر بنویسم، چه نمایشنامه چه حوزه پژوهش بنابراین به این طریق خودم را راضی نگه می‌دارم که همچنان در حوزه تئاتر فعالیت دارم.


۱۳۹۸/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...