نسخه چاپی

ترامپ: اشك ریختن رشیده طلیب را باور نمی‌كنم

رئیس‌جمهور آمریكا بار دیگر نماینده مسلمان كنگره را هدف حملات لفظی خود قرار داد و او را متهم به یهودی‌ستیزی كرد.

به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر رشیده طلیب، نماینده دموکرات میشیگان را، که در کنفرانسی خبری در حین انتقاد از رژیم صهیونیستی ، دچار بغض شد، مورد انتقاد قرار داد.

اخبار بین الملل- رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد: متاسفم من اشک‌های طلیب را باور ندارم. چون من مدتهاست شاهد خشونت، جنون و از همه مهمتر کلمات او بودم.

ترامپ در ادامه این توئیت مدعی شد: او از اسرائیل و همه یهودیان متنفر است. او یک یهودی ستیز است. او و سه دوست دیگرش چهره جدید حزب دموکرات هستند. با آن کنار بیایید!

رئیس جمهور آمریکا چندین بار رشیده طلیب و ایلهان عمر، دیگر نماینده دموکرات ایالت مینه سوتا را به دلیل امتناع از ورود به سرزمین‌های اشغالی به دلیل حمایت از جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل هدف حمله قرار داد. ترامپ همچنین گفت اگر رژیم صهیونیستی به این دو نماینده کنگره اجازه ورود به فلسطین اشغالی را می‌داد، ضعیف به نظر می‌رسید.

طلیب و عمر روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترکی تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممانعت از ورود آن‌ها به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند. طلیب در این کنفرانس خبری با اشاره به صحبت هایش با مادربزرگش دچار بغض شد. ایلهان عمر نیز پیشنهاد کرد با توجه به ممانعت اسرائیل از ورود آن‌ها به سرزمین‌های اشغالی، قانونگذاران آمریکایی باید موضوع کمک سالانه به تل‌آویو را مورد بازبینی قرار دهند.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد اجازه نمی‌دهد ایلهان عمر و رشیده طلیب، دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا وارد فلسطین اشغالی شوند. رژیم صهیونیستی افزود رشیده طلیب و ایلهان عمر به دلیل حمایت هایشان از جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل از ورود به اراضی اشغالی فلسطین منع شدند. اما پس از نامه رشیده طلیب به وزارت امور داخلی اسرائیل، به او اجازه ورود به اراضی اشغالی فلسطین داده شد. این در حالی است که طلیب در بیانیه‌ای اعلام کرد: به این نتیجه رسیدم که ملاقات مادربزرگم تحت چنین شرایط ظالمانه‌ای برخلاف اعتقادات من است.

۱۳۹۸/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...