نسخه چاپی

عزت‌الله مهرآوران: «فوق‌ لیسانسه‌ها» جذاب‌تر از «لیسانسه‌ها» است

عزت‌الله مهرآوران بازیگر «هیولا» از تجربه ایفای نقش «آقای مجد» در این سریال و كارهای تلویزیونی خود سخن گفت.

به گزارش نما، عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان و بازیگر تئاتر درباره جدیدترین کارهای خود در تلویزیون بیان کرد: سریال «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی را آماده پخش از شبکه یک سیما دارم که احتمالا پس از ماه محرم و صفر روی آنتن می رود. همچنین در حال حاضر مشغول بازی در سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی هستم.

اخبار فرهنگ و هنر- وی درباره نقش خود در سریال «زیر همکف» توضیح داد: من نقش پدر یکی از خانواده ها را ایفا می کنم که دخترم می خواهد با فردی که مجهول الهویه و مجهول الکار است، ازدواج کند و ماجراهایی که در طول داستان اتفاق می افتد، مجموعه طنزی را برای دو خانواده به وجود می آورد.

بازیگر سریال «زیر همکف» افزود: از آنجا که موضوع این سریال به معضلات امروزه جامعه می پردازد، از همکاری خود با بهمن گودرزی که کارگردان این سریال است و کار خودش را خوب می داند، راضی بوده ام و نقشم را دوست داشتم.

مهرآوران که در حال حاضر جلوی دوربین سریال «فوق لیسانسه ها» رفته است و نقش پدر حبیب را در این سریال ایفا می کند، درباره آن عنوان کرد: نقش من در سریال «فوق لیسانسه ها» نسبت به سریال «لیسانسه ها» بانمک تر است.

وی با اشاره به اینکه آداب خنداندن فرق کرده است، ادامه داد: در سریال «فوق لیسانسه ها» سوژه ها به روز شده اند و من فکر می کنم این سریال جذاب تر و زیباتر از سریال «لیسانسه ها» باشد چراکه فکر درستی برای آن به کار برده شده و نگاهی که سروش صحت به طنز دارد، باعث شده پربارتر از قبل ظاهر شود.

بازیگر سریال «فوق لیسانسه ها» درباره تجربه همکاری با خود با سروش صحت نیز اظهار کرد: سروش صحت مردی طناز، ادیب و با سواد است و خلاقیت های عجیبی دارد که بازیگر را در مقابل آن خلاقیت های آنی که به ذهنش می رسد، دستپاچه می کند. همکاری با او این توانایی را به ما به عنوان بازیگر می دهد که آنچه بالفعل در ما بوده است، بالقوه دیده شود. او این توانایی را دارد که استعدادها و خلاقیت های نهفته را به راحتی از وجود ما بگیرد و رنگ و بوی تازه و قابل قبولی به آنها بدهد.

مهرآوران معتقد است همکاری با سروش صحت لذتبخش است چراکه او کار خودش را می داند و در طنز فردی غنی است و بسیار نگاه درستی به آن دارد.

وی که در نقش «آقای مجد» در سریال ۱۸ قسمتی «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری بازی می کند، درباره این سریال نیز اظهار کرد: همکاری با مهران مدیری تجربه خوبی برای من بود. از آنجا که او در کار فردی حرفه ای است، باعث می شود هنرپیشه امنیت زیادتری در کار داشته باشد.

بازیگر سریال «هیولا» ادامه داد: این سریال تیم نویسندگان قدرتمندی نیز دارد که توانسته اند از سوژه ای کهنه برداشت هایی نو به وجود بیاورند که بسیار هنر قابل تقدیری است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد اصلانی در نقش «هوشنگ شرافت» در این سریال بازی متفاوت و زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است، گفت: بقیه بازیگران نیز در نقش های خود خوب ظاهر شدند و ما هم که جزو هیات مدیره شرکت ها بودیم، نقش های متفاوتی را ایفا کردیم اما همه افراد هیات مدیره به سوی یک هدف مشترک که آن هم چپاول اموال مردم بود، حرکت می کردیم.

مهرآوران در پایان با بیان اینکه خنداندن مردم کار سختی است و آنها یاد گرفته اند که بی دلیل نخندند، تصریح کرد: از آنجا که «هیولا» طنز تلخی است و در این اوضاع و احوال امروز جامعه خنداندن مردم مشکل تر هم شده است، اما مخاطبان با این سریال همراه هستند و استقبال مردم از آن خوب بوده و به دنبال این هستند که بدانند آخر داستان چه اتفاقی می افتد.

۱۳۹۸/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...