نسخه چاپی

راز پیروزی‌های مقاومت

عکس خبري -راز پيروزي‌هاي مقاومت

«انصارالله» یمن با ده فروند پهپاد تهاجمی و طی مسیر حدود هزار كیلومتر و عبور از تمام موانع و تجهیزات پیشرفته آمریكا، خسارتی سنگین به تأسیسات نفتی آرامكو وارد كرد كه این موفقیت حاكی از قطب‌بندی جدیدی در عرصه بین‌الملل است.

«انصارالله» یمن با ده فروند پهپاد تهاجمی و طی مسیر حدود هزار کیلومتر و عبور از تمام موانع و تجهیزات پیشرفته آمریکا، خسارتی سنگین به تأسیسات نفتی آرامکو وارد کرد که این موفقیت حاکی از قطب‌بندی جدیدی در عرصه بین‌الملل است. در این زمینه به چند نکته اشاره می‌شود:
1ـ انفعال جبهه ضد مقاومت از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات با پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی، سیستم‌های اطلاعاتی و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جبهه مقاومت حکایت از محقق شدن وعده‌های الهی دارد. خداوند عزوجل در قرآن وعده داده است: «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم»؛ این وعده الهی به زمان و سرزمین خاصی اشاره ندارد و در هر جای دنیا که نیروهای مؤمن به یاری دین خدا بشتابند، پیروزی حتمی نصیب آنها خواهد شد. ۲‌ـ تحرکات اخیر مقاومت در نوار غزه در زمینه ارسال پهپاد به اراضی اشغالی و بازگشت آن بدون رهگیری به وسیله تجهیزات رژیم صهیونیستی و همچنین هدایت پهپاد مجهز به مواد منفجره از سوی مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و بازگشت آن بدون رهگیری به نوار غزه و مهم‌تر از آنها ساقط کردن پهپاد صهیونیستی نشان می‌دهد مقاومت از مرزها عبور کرده و به کاخ‌های‌شان رسیده و فرار سرکرده صهیونیست‌ها از یک حمله نیروهای مقاومت این را به جهانیان نشان داد. ۳‌ـ موفقیت حزب‌الله در سرنگون کردن پهپادهای رژیم صهیونیستی و حمله به عمق مواضع آنها نشان می‌دهد، حزب‌الله به قدرت برتر تبدیل شده و صهیونیست‌ها می‌دانند هرگونه پاسخی، واکنش متقابل حزب‌الله را در پی خواهد داشت. همین اقدامات سبب می‌شود «یوزی رابین» که به «پدر پدافند موشکی» رژیم صهیونیستی معروف است، با ابراز نگرانی از افزایش توان موشکی حزب‌الله اعلام کند در یک جنگ احتمالی، اولویت باید محافظت از زیرساخت‌های راهبردی و حیاتی باشد.
موقعیت نیروهای مقاومت به مرحله تحمیل و تعیین قواعد نبرد برای دشمن رسیده است و دشمنان از این پس توانایی ایجاد چالش ندارند و زنجیره شکست‌ها و عقب‌نشینی‌های آنها شروع شده است و آنچه وحشت دشمنان را بیشتر کرده، پیروی جبهه مقاومت از حسین زمان، امام خامنه‌ای است؛ همان‌گونه که سیدحسن نصرالله گفت: امام خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران فرمانده خیمه‌گاه مقاومت است و حزب‌الله حسین زمان را تنها نمی‌گذارد.

۱۳۹۸/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...