نسخه چاپی

خبر خوب برای زوار افغانستانی اربعین

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: اتباع مجاز افغانستانی ساكن در ایران با صدور مدرك جایگزین در حكم گذرنامه، می‌توانند عازم كشور عراق شوند.




به گزارش نما، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در سال های اخیر و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ( ع)، با توافق مسؤولان وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران با صدور «مدرک جایگزین در حکم گذرنامه» عازم کشور عراق شوند و توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته باشند.

اخبار اجتماعی- وی افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور عراق و طی جلسات و هماهنگی با دفاتر کفالت اتباع خارجی در تهران، این امکان برای اتباع افغانستانی مجاز ساکن در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: موضوع مذکور در تفاهم نامه وزرای کشور عراق و ایران در سال جاری لحاظ شده است.

سرهنگ طبایی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران می توانند از امروز (شنبه 30 شهریور ماه ) برای ثبت نام و دریافت مدرک جایگزین گذرنامه، به دفتر کفالت اتباع خارجی محل سکونت خود در تهران و سایر استان ها مراجعه کنند.


۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...