نسخه چاپی

خط و نشان رئیس كمیته انضباطی برای متخلفان دربی 90

رئیس كمیته انضباطی درباره دربی 90 گفت: هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و ركن قضایی در اولین فرصت ممكن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد كرد.


به گزارش نما، اسماعیل حسن‌زاده درباره دربی ۹۰ تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرآورد تهران در فصل جاری در شرایطی برگزار می‌شود که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیت‌روشی، چینش صندلی‌ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در ورزشگاه صورت گرفته، مسلماً انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب و با حضور سالم و بی‌حاشیه تماشاگران باشیم.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسئول در برگزاری مسابقات شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته است و در همین راستا، ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نامحسوس تمامی اتفاقات شهرآورد را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی به ناظران غیرمحسوس سپرده شده است. قطعاً تعداد زیاد دوربین‌هایی که در ورزشگاه نصب شده، تمام اتفاقات قبل، حین و بعد از مسابقه را روی سکو‌ها رصد می‌کند.

«هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد کرد.»، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله گفت: از مقامات مسئول در هر دو باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا شروع بازی، از هرگونه مصاحبه یا بیانیه‌ای که ذهنیت منفی برای هواداران ایجاد کند، خودداری کنند و در مسیر مسابقه، مخصوصاً آن بخشی که مربوط به تماشاگران می‌شود، نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: از عوامل هر دو تیم، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش‌برانگیز خودداری کرده و در طول مسابقه از رفتار‌های تحریک آمیز که موجب انتقال تشنج به سکو‌ها می‌شود، جدّاً خودداری کنند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد، از طریق مسیر قانونی به مبادی ذی‌ربط از جمله سازمان لیگ اعلام کنند. ضمن اینکه در شهرآورد اخیر حتماً رفتار‌های پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم‌ها رصد می‌شود و قطعاً مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون‌مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز جایگاه والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محرم که سوگواری سیدالشهدا تا اربعین ادامه خواهد داشت، با ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است، خودداری کنند.

۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...