نسخه چاپی

ویلموتس دربی 90 را از نزدیك می بیند؟

شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا (یك‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.




به گزارش نما، شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا (یک‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبار ورزشی- با توجه به اهمیت این بازی حساس و حضور ۱۰ ملی پوش در ترکیب سرخابی‌های تهران انتظار می‌رود کادرفنی تیم ملی هم برنامه ویژه‌ای برای تماشای این بازی با حضور در ورزشگاه آزادی داشته باشند. با این وجود ویلموتس و دستیارانش اکنون در ایران نیستند و شائباتی درباره غیبت آن‌ها در دربی 90 تهران مطرح شده است.

سرمربی بلژیکی تیم ملی که اواسط هفته قبل به کشورش بازگشت قرار بود برای تماشای بازی شاگردان گابریل کالدرون و آندره آ استراماچونی به تهران بازگردد، اما تاکنون چنین موضوعی محقق نشده است. او هفته پیش بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم که بازیکنی در تیم ملی ندارند را با حضور در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان تماشا کرد و انتظار می‌رود ویلموتس برخلاف کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی روی خوشی به بازی استقلال و پرسپولیس نشان بدهد.

از طرفی وحید هاشمیان هم که در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر چهار بازی را با حضور در ورزشگاه ارزیابی کرد، این روز‌ها در آلمان به سر می‌برد و اگر ویلموتس امشب به ایران نیاید، چشم کادرفنی این تیم روی مهم‌ترین بازی نیم فصل بسته می‌ماند.

۱۳۹۸/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...