نسخه چاپی

همه ما كمك می‌كنیم تا علیپور گل بزند‌

هافبك ملی‌پوش پرسپولیس گفت: شرایط دربی با سایر بازی‌ها متفاوت است و برد در آن ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. قطعاً بازیكنان استقلال هم انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند و می‌خواهند ما را شكست دهند.



به گزارش نما، به گفته اکثر کارشناسان تا اینجای لیگ برتر مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ نوزدهم به حساب می‌آید. ترابی ملی‌پوش بعد از زدن گل سه امتیازی دربازیاول و نمایش خوب مقابل صنعت نفت، انگیزه زیادی برای درخشش در شهرآورد ۹۰ دارد.

اخبار ورزشی- در آستانه تقابل حساس سرخابی‌ها با شماره ۹ پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

مهدی بازی با صنعت نفت چطور بود؟

آبادانی‌ها نشان دادند تیم باکیفیتی هستند. ما پیش‌بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم که همین‌طور هم شد. در مجموع تیم ما نمایش بسیار خوبی داشت و در اکثر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم که این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت تیم ماست. به نظرم کاملاً مستحق پیروزی در این بازی بودیم که خدا را شکر با تلاش بچه‌ها به هدف خود که کسب سه امتیاز بازی بود رسیدیم.

ولی هواداران نگران گل نزدن‌های مهاجمان تیم هستند...

هواداران کاملاً حق دارند، ولی بعضی اوقات در فوتبال این مسائل پیش می‌آید. هر چند ما باید در خط حمله دقت بیشتری داشته باشیم و گل‌های بیشتری بزنیم. خودم هم در بازی با صنعت نفت یکی، دو فرصت خوب گلزنی را خراب کردم که سعی می‌کنم در بازی‌های آینده جبران کنم.

آن‌طور که مشخص است فشار زیادی روی مهاجمان به خصوص علیپور وجود دارد!

بله، این موضوع درست است. وقتی یک مهاجم گلزنی نکند هجمه‌های زیادی روی او ایجاد می‌شود، ولی باید به این نکته توجه کرد که علیپور بهترین گلزن پرسپولیس بوده و با این تیم آقای گل لیگ برتر شده است. هواداران مطمئن باشند علی خیلی زود به روز‌های اوجش برمی‌گردد و برای پرسپولیس گلزنی خواهد کرد. البته این را هم بگویم که همه ما در این زمینه باید به علیپور کمک کنیم تا گلزنی‌هایش را آغاز کند.

امروز شهرآورد برگزار می‌شود، این بازی را چطور می‌بینی؟

همیشه دیدار مقابل استقلال سخت و دشوار خواهد بود. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و هواداران زیادی دارد، ولی ما از شهرآورد برد می‌خواهیم و آماده‌ایم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند سه امتیاز را به دست بیاوریم.

ولی استقلال نتایج خوبی در هفته‌های قبلی نگرفته است!

شرایط شهرآورد با سایر بازی‌ها متفاوت است و برد در آن ربطی به جایگاه دو تیم ندارد. قطعاً بازیکنان استقلال هم انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند و می‌خواهند ما را شکست دهند. شک نکنید ما رقیب را به هیچ عنوان دست‌کم نخواهیم گرفت، چون اگر این کار را بکنیم قطعاً ضربه سختی خواهیم خورد. برای شهرآورد باید خیلی باهوش عمل کنیم.

این دومین شهرآورد تو است، بازی قبلی چطور بود؟

ورزشگاه پر شده بود و واقعاً جو فوق‌العاده‌ای داشت. به جرأت می‌توانم بگویم شهرآورد با سایر بازی‌ها متفاوت است. من برای اولین بار در شهرآورد بازی می‌کردم و خدا را شکر توانستیم در آن بازی با گل احمد پیروز شویم. خیلی احساس خوبی بود و مردم تا مدت‌ها در مورد برد مقابل استقلال حرف می‌زدند که بسیار جالب بود. من به خوبی می‌دانم برد در شهرآورد چقدر شیرین و دلچسب است.

۱۳۹۸/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...