نسخه چاپی

مجوز دولت به كارمندان بانك‌ها برای تأخیر یك‌ساعته تا ۱۵ مهر

طبق ابلاغ دولت، كارمندان بانك‌ها حداكثر تا ساعت ۹ صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیك در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود.




به گزارش نما، طبق بخشنامه‌ای که روز گذشته معاون اول رئیس جمهور به بانک ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده کارمندان بانک‌ها مجاز هستنددر نیمه اول مهرماه با یک ساعت تأخیر در محل کار حضور داشته باشند.

اخبار اقتصادی-برهمین اساس، با توجه به آغازسال تحصیلی 1399-1398 از ابتدای مهرماه و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان تاخیر ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران براساس مصوبه دولت مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

در این راستا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلفند به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمت رسانی با وقفه مواجه نشود.

طبق این ابلاغیه، کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت 9 صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود. البته با توجه به این بخشنامه، مرخصی ساعتی برای کارکنانی‌ که با تاخیر در محل کار حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.

۱۳۹۸/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...