نسخه چاپی

ناگفته های آقای بازیگر از تجربه بازی در نقش یك خبرنگار

امیرحسین صدیق بازیگر نقش خبرنگار درباره پرداختن به اخبار اختلاس‌ها و پرونده‌های فساد در سریال ها معتقد است كه شوكی كه خبرها برای مخاطب ایجاد می‌كند از سریال‌ها بیشتر است.

به گزارش نما، امیرحسین صدیق درباره سریال «مرضیه» که در آن نقش یک خبرنگار را ایفا کرده بود و این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود بیان کرد: این سریال به اتفاقاتی می پردازد که در این چند وقت همه در خبرها شنیده ایم و بخشی از آن هم به فرهنگ عزاداری امام حسین (ع) پرداخته است و اینکه آیا این نحوه از عزاداری ما برای امام حسین (ع) چقدر درست است و یا چگونه بهتر می توان انجامش داد؟

اخبار چهره ها - وی درباره نقش خبرنگار نیز بیان کرد: من خاطرم هست که از کودکی که «ماجراهای تن تن و میلو» را می خواندم جذابیتش برایم کاراکتر خبرنگار بود. من هم نقشی خبرنگاری را در این سریال دارم که با سختی های زیادی مواجه می شود، او به یک پرونده اختلاس اقتصادی ورود کرده است.

بازیگر «مرضیه» اضافه کرد: همان طور که شغل خبرنگاران حساس است همان قدر هم در پرداخت تلویزیونی تصویر کردن این شغل ملاحظات و خط قرمزهایی در تلویزیون دارد که به طور مثال خبرنگار به چه شکلی باشد. این خط قرمزها در خود شغل خبرنگاری هم وجود دارد و با این حساسیت ها باید مثل یک مرز باریک رفتار کرد. در سریال «مرضیه» هم همانطور که دیده اید همه نوع خبرنگاری از خبرنگار زرد تا خبرنگاران حرفه ای وجود دارد.

صدیق درباره تاثیر پرداخت به چنین مشاغلی و اخبار اختلاس و پرونده‌های اقتصادی در سریال های تلویزیونی اظهار کرد: خدا را شکر این روزها در اخبار آنقدر شوک می شویم و اخبار تکان دهنده می‌شنویم که این سریال شوک خاصی ندارد. با این حال این سریال می تواند به مردم نشان دهد که آزادی مطبوعات چقدر می تواند در جلوگیری از فساد تاثیرگذار باشد.

این بازیگر در پایان درباره حرفه خبرنگاری نیز توضیح داد: به نظر من جوانانی که وارد حرفه خبرنگاری می شوند به اندازه یک سیاستمدار و حتی به اندازه یک سلبریتی و هنرمند و ورزشکار و خواننده می‌توانند تاثیرگذار باشد اگر کار خود را به درستی انجام دهند.

۱۳۹۸/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...