نسخه چاپی

كاربرد كیف‌های تبلیغاتی در معرفی برند

عکس خبري -کاربرد کيف‌هاي تبليغاتي  در معرفي برند

تبلیغات پایه و اساس هر کسب‌و‌کاری است چراکه نه‌تنها محصولات و نوع خدماتی که ارائه می‌دهید را به مشتریان شما معرفی می‌کند و موجب جذب آن‌ها به کسب‌و‌کار شما می‌شود بلکه با کشاندن مردم زیادی به سمت کسب‌و‌کار شما، فروش و میزان سودهی را افزایش داده که درنهایت به توسعه کسب‌و‌کار شما می‌انجامد. بنابراین تبلیغات و بازاریابی را همیشه باید جدی گرفت و به آن بها داد.

image001.png

اگر تبلیغات نباشد ما نمی‌توانیم کسب‌و‌کار خود را به مردم معرفی کنیم و درنتیجه فروش ما هیچ‌گونه افزایشی پیدا نخواهد کرد اما همانطور که می‌دانید روش‌های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که برای تبلیغات کسب‌و‌کاری که به راه انداخته‌اید می‌توانید از آن‌‌ها استفاده کنید اما برخی از روش‌های تبلیغاتی تنها جیب شما را خالی می‌کنند و بر روی فروش و جذب مشتری شما کاملا بی‌‌تاثیر هستند اما برخی از روش‌های تبلیغاتی تا حدی بر روی کسب‌و‌کار شما تاثیرگذار خواهند بود که پس از مدتی دو برابر هزینه‌ای که صرف آن‌ها کرده‌اید را به شما بازمی‌گردانند. یکی از این‌ روش‌های تبلیغاتی تاثیرگذار، دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان است. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند اما به جرات می‌توان گفت که یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین آن‌ها، کیف‌های تبلیغاتی هستند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را با تاثیر و کاربردهای کیف پول تبلیغاتی، کیف سمیناری تبلیغاتی و کیف مدارک تبلیغاتی آشنا کنیم.
کیف پول تبلیغاتی
همانطور که می‌دانید کیف پول محصولی است که همه خانم‌ها، آقایان و نوجوانان همیشه با خود به همراه دارند بنابراین در کاربردی بودن کیف پول هیچ شکی نیست. مهم‌ترین نکته در زمینه هدیه تبلیغاتی نیز کاربردی بودن آن است. شما با هدیه دادن کیف پول تبلیغاتی به مشتریان خود یک محصول کاملا کاربردی و مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌دهید. از همه مهم‌تر می‌توانید لوگوی برند خود را بر روی کیف پول چاپ یا حک کنید تا مشتریان شما با هر بار دیدن کیف پولی که شما به آن‌ها هدیه دادید به یاد شما بیافتند و از این طریق کسب‌و‌کار و محصولات خود را برای همیشه در ذهن مشتریانتان ثبت کنید.
•    کاربرد کیف پول تبلیغاتی
کیف پول تبلیغاتی در دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی به مشتریان یک برند یا شرکت هدیه داده می‌شود که مطمعنا کیف پول تبلیغاتی از نوع چرم طبیعی کمی گران‌تر از کیف پول تبلیغاتی با چرم مصنوعی است. مشتریان شما می‌توانند از کیف پول تبلیغاتی که به آن‌ها هدیه داده‌اید برای قرار دادن پول‌ها، کارت‌های عابر بانک، کارت‌های مترو و اتوبوس استفاده کنند و اینگونه به تمام وسایل مورد نیاز خود نظم بدهند.
کیف سمیناری تبلیغاتی

 image003.jpg

یکی دیگر از انواع کیف‌های تبلیغاتی پرکاربرد که هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای می‌باشد، کیف سمیناری تبلیغاتی است. درواقع هر فردی برای شرکت در جلسات کاری، سمینارها و همایش‌ها به یک کیف سمینار احتیاج دارد تا وسایل ضروری خود را مانند کاغذ، خودکار و ... را در آن قرار دهد و به راحتی بتواند از تمامی نکات حائز اهمیت نوت بردارد. از همه مهم‌تر با چاپ یا حک شدن لوگوی برند شما بر روی کیف سیمناری تبلیغاتی نه تنها برند شما در ذهن مشتریانتان باقی می‌ماند بلکه افراد دیگری که در سمینار، جلسات و همایش‌ها حضور دارند لوگوی برند شما را بر روی کیف سمینار تبلیغاتی که در دست مشتریان شما قرار دارد را می‌بینند و با کسب‌و‌کار و محصولات شما آشنا می‌شوند.
•    کاربرد کیف سیمناری تبلیغاتی
کیف سمیناری تبلیغاتی با طراحی جالب و منحصر‌به‌فردی که دارد، دفترچه یادداشت، خودکار، موبایل، کاغذ و سایر لوازم ضروری برای شرکت در یک سمینار را دربرمی‌گیرد. از این‌رو خیالتان از این بابت راحت می‌شود که هیچ یک از وسایل ضروری جهت شرکت در سمینار و جلسات کاری را فراموش نخواهید کرد.
کیف مدارک تبلیغاتی
یکی از هدایای تبلیغاتی فوق‌العاده که کاربردهای بسیاری دارد، کیف مدارک تبلیغاتی است. کیف مدارک تبلیغاتی علاوه‌بر اینکه اسناد و مدارک زیادی را در خود جای می‌دهد برای قرار دادن پول و تمامی کارت‌های بانکی نیز کاربرد دارد. شما می‌توانید لوگو و نام شرکت خود را به صورت چاپی و لیزری بر روی این نوع کیف‌های تبلیغاتی قرار دهید و آن را به مشتریان خود هدیه دهید تا همیشه در ذهن آن‌ها بمانید. فراموش نکنید که ماندن در ذهن مشتریان یکی از رمزهای موفقیت در هر کسب‌و‌کاری است چراکه موجب می‌شود همیشه برای خرید محصولات موردنیازشان به شما مراجعه کنند یا اینکه همیشه از خدمات شما استفاده کنند. از طرفی با ارائه دادن چنین هدایای تبلیغاتی به مشتریانتان تاثیر مثبتی بر روی آن‌ها می‌گذارید که موجب می‌شود همیشه از شما و محصولات یا خدماتتان خشنود و راضی باشند.
•    کاربرد کیف مدارک تبلیغاتی
همانطور که اشاره کردیم کیف مدارک تبلیغاتی نه‌تنها برای قرار دادن پول و کارت‌های بانکی و سایر کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه برای قرار دادن تمامی مدارک از جمله گواهینامه و اسناد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین بیش از آنچه که فکر می‌کنید کاربردی است.

 image004.jpg

درصورتی که قصد دارید برای هدیه دادن به مشتریانتان از کیف‌های تبلیغاتی شامل: کیف پول تبلیغاتی، کیف سمیناری تبلیغاتی و کیف مدارک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می‌توانید به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کنید و سفارش خود را در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی به ویژه انواع کیف‌های تبلیغاتی با بهترین دوخت و باکیفیت‌ترین متریال، ثبت کنید. مجموعه تبلیغات سهیل با برخوردار بودن از کادری مجرب باکیفیت‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. آدرس و شماره‌های تماس این مجموعه به شرح زیر است:
•    آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 ، واحد 2
•    شماره تماس دفتر فروش: 021 33910568
•    شماره تماس‌های کارگاه چاپ: 021 36055998 - 021 55588457


۱۳۹۸/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...