نسخه چاپی

زهی خیال باطل

عکس خبري -زهي خيال باطل

بازخوانی و بررسی مطالب منتشر شده در رسانه‌های اپوزیسیون از ابتدای سال 1398 تا به امروز نشان می‌دهد، این رسانه‌ها بیش از هر موضوع دیگری به مسئله قوه قضائیه پرداخته‌اند!

بازخوانی و بررسی مطالب منتشر شده در رسانه‌های اپوزیسیون از ابتدای سال 1398 تا به امروز نشان می‌دهد، این رسانه‌ها بیش از هر موضوع دیگری به مسئله قوه قضائیه پرداخته‌اند! البته پرداختی نه برای بازتاب آنچه از سوی دستگاه قضا در حال انجام است، بلکه ساختن تصویری کاملاً دگرگون از واقعیت! اما دلیل این توجه ویژه رسانه‌های ضد انقلاب به عملکرد قوه قضائیه چیست؟ در این قوه چه اتفاقی در حال رخ دادن است که این جریان تا این حد به آن حساس شده و تلاش می‌کند روایت و دیدگاه خود از آن را به افکار عمومی القا کند؟!
برای درک این مسئله می‌توان به اظهارات «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی» اشاره کرد، آنجایی که در آیین افتتاحیه بیست‌وسومین مجمع فرماندهان سپاه می‌گوید: «دست کسانی را که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند نه از مچ، بلکه از بازو قطع می‌کنیم.» یا به اظهارات دیگر او در ماه‌های اخیر که به صراحت اعلام کرده است: «مبارزه با فساد مقطعی و موسمی نیست؛ امواجی است که همه فساد را از بین خواهد برد.» اظهاراتی که تنها در سخنرانی و حرف باقی نمانده و عملکرد قوه قضائیه مؤید این مسئله است. رسانه‌ها و جریان اپوزیسیون که به واسطه فسادها و اختلاس‌های رخ داده در کشور جولان می‌دادند، از تخلفات عده خاصی در درون کشور سوءاستفاده کرده و تلاش می‌کردند این فسادها را به کلیت نظام تعمیم داده و با خلق واژگانی، چون فساد سیستمی علیه نظام سیاه‌نمایی کنند، اکنون با فسادستیزی قاطعانه دستگاه قضا دچار یأس و استیصال شده‌اند و همه هم و غم خود را برای وارونه‌نمایی از اقدامات دستگاه قضا به کار گرفته‌اند! نگاهی به یادداشت‌ها، گزارش‌ها، برنامه‌ها و خبرسازی‌های این رسانه‌ها در هفت ماه ابتدای سال جاری کاملاً مشخص می‌کند که آنها تلاش می‌کنند با طرح مسائل انحرافی، زائد و ساختن دروغ‌ها و پشت پرده‌های خیالی مسیر کوتاه شدن دست‌های دراز شده به بیت‌المال را مسدود و محدود کنند! اما زهی خیال باطل.

۱۳۹۸/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...