نسخه چاپی

اظهارات پیروانی درباره علل انحلال تیم های لیگ برتر

سرمربی سابق تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: در فوتبال ما عدالت رعایت نمی‌شود و تمام هزینه‌ها خرج دو تیم بزرگ پایتخت می‌شود.

به گزارش نما، غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درباره علل انحلال تیم‌های لیگ برتری به مانند فجرسپاسی و برق شیراز و همچنین ملوان بندر انزلی گفت: تیم‌های برق شیراز و فجر سپاسی از تیم‌های خوب و با سابقه کشورمان هستند همان طور که می‌دانید تیم برق شیراز دارای ۸۰ سال قدمت است و همین طور تیم با سابقه و خوب ملوان بنرد انزلی که از هواداران بسیارر زیاید برخودار است، اما شادهیم که امکنون در لیگ یک مشغول به بازی است.

اخبار ورزشی- او افزود: به نظر من در فوتبال ما عدالت رعایت نمی‌شود و تمام خرج و هزینه‌ها، صرف دو تیم بزرگ پایتخت شده و به تیم‌های دیگر کمتر اهمیت داده می‌شود. به نظرمن اگر از این دو تیم پایتخت هم حمایت مالی نشود، روزی به مشکل بر می‌خورند. حتی می‌بینید که اگر چند روز پولشان داده نشود دست به اعتصاب می‌زنند. به جز این دو تیم پایتخت تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور هر کدام از سوی باشگاهشان حمایت مالی می‌شوند چرا که تیم‌ها اگر می‌خواهند که موفق باشند باید پول خرج کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درباره این که آیا از تیم‌های فجر و ملوان حمایت مالی نمی‌شود گفت: اگر از این تیم‌ها حمایت‌های مالی صورت می‌گرفت اکنون شاهد این نبودیم که این تیم‌ها در لیگ یک و یا لیگ دو مشغول به بازی باشند در زمان ما وقتی فوتبال بازی می‌کردیم بازیکنان بیشتر با عشقی که به فوتبال داشتند بازی می‌کردند و کاسبی وجود نداشت.

پیروانی ادامه داد: امروز می‌بینیم که مدیران باشگاه‌ها برای آن که موقعیت شغلی خود را از دست ندهند اصلاً به تیم‌های پایه اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر توجه خود را به تیم بزرگسالان می‌دهند.

غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فجرسپاسی شیراز در ادامه درباره اهمیت به تیم‌های پایه فوتبال کشور گفت: در فوتبال ما به تیم‌های پایه توجهی نمی‌شود شما دیدید که چگونه با فرهاد مجیدی برخورد کردند که چرا شکست می‌خورد به نظر من او باید شکست بخورد تا بتواند روزی پیروز شود. الان برخی در فوتبال ما که اصلا سابقه بازی کردن در فوتبال را ندارند با پول عده‌ای را می‌خرند و وارد فوتبال کشورمان می‌کند که این می‌تواند به فوتبال ما ضربه بسیار سنگینی بزند.

او افزود: باید بگویم که تیم‌های پایه ما به مانند زمینی هستند که اگر آن‌ها را خوب شخم بزنیم و به موقع آبیاری کنیم می‌توانیم در آینده محصول بسیار خوبی را از وجود آن‌ها بهره برداری کنیم و من امیدوارم که مدیران باشگاه‌ها به تیم‌های پایه بیشتر توجه کنند.

۱۳۹۸/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...