نسخه چاپی

زكی پور: عیار استقلال را در بازی با تراكتور دیدید

میلاد زكی‌پور با اشاره به برتری این تیم مقابل تراكتور اظهار داشت: در این بازی واقعا خوب و سنجیده عمل كردیم و یك پیروزی هوشمندانه را رقم زدیم.


به گزارش نما، میلاد زکی‌پور با اشاره به برتری این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: در این بازی واقعا خوب و سنجیده عمل کردیم و یک پیروزی هوشمندانه را رقم زدیم. مقابل تراکتور همه بازیکنان از جان و دل جنگیدند تا به سه امتیاز برسیم و این برد را تقدیم به هواداران می‌کنیم.

اخبار ورزشی- او اضافه کرد: وقتی تیمی مثل استقلال که فصل را با شرایط خاص آغاز کرده، می‌تواند ۴ گل در تبریز وارد دروازه تراکتور کند، یعنی یک شاهکار رقم زده است. این موضوع، قدرت ما را ثابت می‌کند. امیدوارم در سایر بازی‌ها به خصوص دیدار برابر صنعت‌نفت آبادان هم موفق به کسب سه امتیاز شویم و به روندی که آغاز کرده‌ایم، ادامه دهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص جو ورزشگاه یادگار امام تبریز تصریح کرد: ما که در ورزشگاه بودیم، اتفاق خاصی را ندیدیم. تماشاگران تراکتور بیشتر تیم خودشان را تشویق می‌کردند. حتی وقتی بازنده بازی شدند، در ورزشگاه ماندند و به تشویق تراکتور پرداختند.

از زکی‌پور پرسیدیم برخی می‌گفتند عیار استقلال در این فصل، در بازی مقابل تراکتور مشخص می‌شود. آیا حالا می‌توان در مورد شرایط فنی استقلال به راحتی حرف زد، که این طور جواب داد: ما کیفیت فنی خود را نشان دادیم. البته استقلال به سایپا هم ۴ گل زد. فراموش نکنید سایپا همان تیمی است که سپاهان و شهرخودرو را متوقف کرده و می‌تواند به این روند خود ادامه بدهد. این موضوع نشان می‎دهد عیار تیم‌ها فقط در بازی با مدعیان مشخص نمی‌شود، چون قدرت تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده و پیش‌بینی نتایج بسیار سخت است. با این حال امیدوارم در این فصل هم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم و برای رسیدن به این عنوان بجنگیم.

این بازیکن در خصوص شرایط مصدومیتش گفت: هنوز از ناحیه پا احساس درد دارم و مصدوم هستم. تلاش می‌کنم به بازی با صنعت نفت برسم و به احتمال ۹۰ درصد می‌توانم در لیست تیم حضور داشته باشم. بازی با تراکتور را به همین خاطر از دست دادم، ولی امیدوارم در دیدار فردا (سه‌شنبه) بتوانم برای تیمم به میدان بروم.

۱۳۹۸/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...