نسخه چاپی

درخواست برای تحریم كنفرانس "رهبران جوان" در مراكش به دلیل حضور اسرائیل

كمپین مراكشی تحریم اسرائیل خواستار تحریم پنجمین كنفرانس "رهبران جوان" به خاطر احتمال مشاركت رژیم صهیونیستی در آن شد.


به گزارش نما، کمپین غیردولتی مراکش برای تحریم رژیم صهیونیستی که با نام اختصاری "BDS" شناخته می‌شود، با صدور بیانیه‌ای از جوانان کشورش خواست، پنجمین دور کنفرانس "رهبران جوان" را که قرار است اواسط ماه جاری میلادی در شهر "الصویره" این کشور برگزار شود، تحریم کنند.

اخبار بین‌الملل- این کمپین دلیل تحریم این کنفرانس را احتمال مشارکت رژیم صهیونیستی در آن عنوان کرد.

در بیانیه "BDS" مراکش آمده است: مشارکت در این کنفرانس به منزله عادی سازی آشکار روابط بوده و تلاش برای پذیرش رژیم اشغالگر اسرائیل است.

این کمپین در ادامه تأکید کرد که اکثر ملت مراکش کاملا مخالف عادی سازی روابط با اسرائیل هستند. برای پنجمین بار کنفرانس جوانان در شهر صویره و با نظارت سفارت فرانسه برگزار می‌شود اما این نخستین باری است که سفارت فرانسه از اسرائیل برای مشارکت در آن دعوت کرده است.

کمپین مراکشی تحریم اسرائیل همچنین از این مساله که سفارت فرانسه به خودش اجازه دعوت از اسرائیل را داده است، انتقاد کرد.

در همین راستا، وب‌سایت سفارت فرانسه در مراکش اعلام کرد، این سفارتخانه از جوانان اسرائیلی بین ۱۸ تا ۲۵ سال خواست تا درخواستشان را برای شرکت در پنجمین دور کنفرانس رهبران جوان ارائه دهند.

کنفرانس رهبران جوان قرار است که برای پنجمین سال متوالی توسط سفارت فرانسه در مراکش ۱۵ تا ۱۷ نوامبر (۲۴ تا ۲۶ آبان) در شهر الصویره در شمال مراکش برگزار شود.

این کنفرانس با هدف مشارکت جوانان در مسؤولیت پذیری و بررسی نقش جوانان در توسعه و مشارکت آنها در امور سیاسی برگزار می‌شود.

۱۳۹۸/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...