نسخه چاپی

سكوت عجیب مدیر عامل پرسپولیس در پرونده جونیور

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شكل عجیبی در خصوص پرونده جذب جونیور براندائو سكوت كرده است.


به گزارش نما، بعد از اینکه جونیور براندائو اعلام کرد که رقم قراردادش کمتر از ۵۵۰ هزار دلار اعلام شده است، گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی در مورد مبلغ اصلی قرارداد این برزیلی بی‌کیفیت با پرسپولیس و پولی که به خود او رسیده مطرح شد.

اخبار ورزشی- شایعات حتی در اطراف باشگاه پرسپولیس هم رفت و گفته شده تعدادی از مدیران این باشگاه و حتی برخی اعضای هیئت مدیره هم در آمدن این برزیلی به پرسپولیس نقش داشتند. شایعات عجیب و پراکنده شد که حتی حرف از رد و بدل شدن قسمت زیادی از قرارداد جونیور بین چند نفر خاص به گوش رسید.

جونیور در شرایطی به پرسپولیس آمد که ایرج عرب، محسن خلیلی، علی رغبتی و نبی در کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هرچند خلیلی مدعی است که تنها در جلسه تمدید قرارداد چند بازیکن حضور داشته و نقشی در آمدن جونیور به پرسپولیس نداشته است. البته جونیور حداقل در ظاهر توسط کالدرون و خواکین به باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

در این شرایط اتفاق عجیب، سکوت انصاری‌فرد است. انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قطعا در جریان ریز اتفاقات این باشگاه قرار دارد و حتی می‌داند جریان آمدن جونیور به پرسپولیس چیست، اما سکوت کرده است.

شنیده می‌شود باتوجه به اینکه احتمال دارد پای برخی مدیران باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه در آمدن جونیور به پرسپولیس با این شکل و شمایل وسط باشد، انصاری‌فرد فعلا ترجیح می‌دهد در این مورد کاملا سکوت کند.


گفته شده انصاری‌فرد معتقد است در شرایط فعلی اگر بخواهد به صورت رسانه‌ای به پرونده جونیور ورود کند ممکن است باعث ناراحتی برخی مدیران و اعضای هیئت شود.

حتی شنیده شده باتوجه به اینکه برخی اعضای هیئت مدیره که نقش اساسی در تصویب دستورات مهم انصاری‌فرد دارند در پرونده جونیور دست داشتند، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعلا دوست ندارد با آن‌ها سر پرونده جونیور دست به یقه شود و به خاطر همین هم سکوت کرده است.

شاید این سیاست انصاری‌فرد سیاست درستی باشد، اما می‌طلبد که مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس بدون ترس از شخص خاصی و به خاطر منافع باشگاه در مورد پرونده جونیور شفاف‌سازی کند. وقتی بودجه باشگاه پرسپولیس از پول بیت‌المال و حتی پولی که هواداران به سامانه پیامکی می‌دهند تامین می‌شود، باید در مورد اینکه چطور نزدیک به شش میلیارد از بودجه این باشگاه هزینه جذب بازیکن بی‌کیفیتی مثل جونیور می‌شود توضیح دهد.

مسلما شفاف‌سازی در این مورد از ناراحت شدن یا نشدن برخی مدیران باشگاه پرسپولیس مهم است. حتی در این وضعیت می‌طلبد که مجلس شورای اسلامی و برخی نهاد‌های نظارتی هم ورود کنند تا مشخص شود چه شخص یا اشخاصی پای چنین بازیکن بی‌کیفیتی را به پرسپولیس باز می‌کنند و در این مسئله چقدر از نظر مالی نفع می‌برند.

۱۳۹۸/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...