نسخه چاپی

هفته دهم لیگ برتر زیر ذره‌بین؛ هفته كامیابی میزبانان

در هفته دهم لیگ برتر شاهد موفقیت بیشتر و قابل پیش‌بینی تیم‌های میزبان بودیم كه بیشتر آنها توانستند با حداكثر امتیاز به كار خود خاتمه دهند.


به گزارش نما، هفته دهم لیگ برتر با رد و بدل شدن ۱۵ گل به پایان رسید تا هفته نسبتاً کم‌گلی را پشت‌سر گذاشته باشیم. البته در همین هفته شاهد چند نکته دیگر از جمله موفقیت بیشتر و قابل پیش‌بینی تیم‌های میزبان هم بودیم که بیشتر آن‌ها توانستند با حداکثر امتیاز به کار خود خاتمه دهند، موضوعی که با خواندن مطلب زیر بیشتر متوجه آن خواهیم شد. با این مقدمه کوتاه چند نکته به جا مانده از هفته دهم لیگ نوزدهم را برای شما آماده کرده‌ایم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم...
پرگل‌ترین بازی هفته
اخبار ورزشی- مثل چند هفته اخیر باز هم استقلال تهران پای ثابت پرگل‌ترین بازی هفته بود و بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان با رد و بدل شدن ۵ گل، پرگل‌ترین بازی هفته بود. این بازی به تنهایی یک‌سوم از کل تعداد گل‌های هفته را در دل خود جای داده بود.
کم‌گل‌ترین بازی هفته
تنها مسابقه‌ای که با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید و عنوان کم‌گل‌ترین دیدار هفته را هم به خود اختصاص می‌دهد. مسابقه‌ای که در مسجدسلیمان برگزار شد و طی آن نفت مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و این دو تیم بدون اینکه گزندی به دروازه یکدیگر وارد کنند، یک امتیاز از تقابل با یکدیگر گرفتند و البته کم‌گل‌ترین بازی هفته را رقم زدند.
پرتکرار‌ترین نتیجه هفته
پرتکرارترین نتیجه هفته ششم یک بر صفر بود که در سه مسابقه شاهد آن بودیم. این ۳ بازی و نتایج ریز آن عبارتند از:
پیکان تهران یک - سایپا تهران صفر
فولاد خوزستان صفر- پرسپولیس تهران یک
شهر خودرو یک - پارس جنوبی صفر
۲ تساوی هفته
تنها دو تساوی در این هفته رقم خورد تا ۴ تیم حاضر در این بازی‌ها با تقسیم امتیازات کار خود را به پایان ببرند. دیدار اول که با تساوی صفر - صفر به پایان رسید را نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران رقم زدند و در بازی و تساوی دوم که یک - یک به پایان رسید شاهین شهرداری بوشهر در خانه مقابل گل‌گهر سیرجان متوقف شد.
میزبانان کاملاً موفق
از هشت تیم میزبان این هفته بیش از نیمی از آن‌ها کاملاً موفق نشان دادند و توانستند با امتیازات کامل میدان را ترک کنند؛ این ۵ تیم و میزبان موفق با اختلاف یک، ۲ و ۵ گل و با نتایج یک بر صفر (در ۲ بازی)، دو بر یک، دو بر صفر و ۵ بر صفر به پیروزی رسیدند. نام این ۵ تیم نیز ماشین‌سازی تبریز، شهر خودرو مشهد، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و استقلال تهران بود.
مهمان کاملاً موفق
از هشت تیم مهمان هفته هم تنها پرسپولیس موفق شد با سه امتیاز کامل به شهر خود بازگردد. این تیم با برد یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در اهواز، این عنوان را از آن خود کرد.
قاطع‌ترین برد هفته
عنوان قاطع‌ترین برد هفته با اختلاف ۵ گل ثبت شد. این برد قاطعانه را استقلال تهران در پایتخت و مقابل هوادارانش برابر صنعت نفت آبادان و با نتیجه ۵ بر صفر ثبت کرد.
خفیف‌ترین برد هفته
خفیف‌ترین برد هفته هم همان گونه که انتظار می‌رفت با اختلاف یک گل بود؛ برد‌هایی که با نتایج یک بر صفر و دو بر یک به دست آمد. تیم‌های شهر خودرو، پیکان تهران و پرسپولیس با نتایج مشابه یک بر صفر به ترتیب بر پارس جنوبی جم، سایپا تهران و فولاد خوزستان غلبه کردند و ماشین‌سازی هم با نتیجه ۲ بر یک ذوب‌آهن اصفهان را از پیش‌رو برداشت.

۱۳۹۸/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...