نسخه چاپی

سود پرسپولیس از فروش بیرانوند/ رقبای علی بیرو در تیم اروپایی

در روز‌های گذشته بازهم شایعه لژیونر شدن علی بیرو به گوش می‌رسد و گفته می‌شود باشگاه ویكتوریا گیمارش درصدد جذب بیرانوند است.


به گزارش نما، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که پس از جام جهانی و درخشش در این رقابت‌ها زمزمه جدایی و لژیونر شدنش داغ شده بود، اما تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و همراه با این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و ... شرکت کند.

اخبار ورزشی- حالا در روز‌های گذشته بازهم شایعه لژیونر شدن علی بیرو به گوش می‌رسد و گفته می‌شود باشگاه ویکتوریا گیمارش درصدد جذب بیرانوند است. این تیم در حال حاضر در رده پنجم لیگ پرتغال قرار دارد و چهار دروازه‌بان در این تیم بازی می‌کنند.

داگلاس ژسوس (برزیلی – ۳۶ سال)، میگوئل اولیویرا (پرتغالی – ۲۵ سال)، جاناتان لویز (برزیلی – ۲۸ ساله) و ژائو میگوئل (پرتغالی – ۲۴ ساله) دروازه‌بانانی هستند که در این فصل در لیست این تیم حاضر هستند.

البته همانطور که مدیران پرسپولیس پیش از این اعلام کردند، مبلغ رضایت نامه علیرضا بیرانوند ۷۰۰ هزار دلار است و در صورتیکه بیرو بخواهد به تیم پرتغالی برود، آن باشگاه باید این مبلغ را به پرسپولیسی‌ها بدهد که سود میلیاردی محسوب خواهد شد.

البته این دروازه‌بان امیدوار است در صورتی که مقدمات این انتقال به مراحل نهایی برسد، در توافق با پرسپولیس موضوع بند جدایی را نیز با تغییراتی مواجه کند. اینکه او مطالباتی از پرسپولیس دارد که در کنار توافق برای بازگشت دوباره به پرسپولیس در پایان قرارداد اروپایی‌اش، این امیدواری را برای او ایجاد می‌کند که بتواند جدایی بدون دردسری داشته باشد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید آیا بیرانوند راهی گیمارش خواهد شد یا خیر؟

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...