نسخه چاپی

علیرضا بیرانوند به دنبال طلسم شكنی در آسیا

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس تلاش می‌كند تا بهترین بازیكن آسیا لقب بگیرد و طلسم ۱۶ ساله را بشكند.


به گزارش نما، چند روز پیش، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی نامزد‌های جوایز مختلف خود را برای سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که فوتبال ایران هم در بخش‌هایی از آن نماینده دارد.

اخبار ورزشی- علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس در بین سه نامزد نهایی جایزه مرد سال آسیا قرار گرفته و با توموآکی ماکینو از ژاپن و اکرم عفیف از قطر رقابت خواهد داشت. بیرانوند در بازی‌های ملی و باشگاهی فوق العاده بود و به همین دلیل احتمال دارد که جایزه برترین بازیکن آسیا را کسب کند.

این بازیکن که شنیده می‌شود در آستانه پیوستن به ویکتوریا گیمارش پرتغال است، تلاش می‌کند تا بهترین بازیکن آسیا لقب بگیرد و طلسم ۱۶ ساله را بشکند.

آخرین بار علی کریمی در سال ۲۰۰۳ بهترین بازیکن آسیا لقب گرفت و هر چند در سال‌های گذشته بازیکنانی مانند فرشید طالبی، هادی عقیلی، جواد نکونام و ... به جمع ۳ بازیکن نهایی رسیدند، اما موفق نشدند مرد سال آسیا لقب بگیرند.

بیرانوند در سال‌های گذشته برای نفت تهران هم بازی می‌کرد و پس از درخشش در این تیم راهی پرسپولیس شد و حالا بهترین دروازه بان ایران محسوب می‌شود و مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی به او لقب هیولا را داد.

بیرو در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد پنالتی کریستیانو رونالدو را بگیرد.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...