نسخه چاپی

آمادگی 100 درصدی راهور برای بارش‌های روزهای آتی

رئیس پلیس راهور فاتب گفت: پلیس صد درصد برای بارش‌های جدید طی سه روز آینده آماده است البته روز گذشته و امروز هم در آماده‌باش كامل قرار داشت.


به گزارش نما، سردار محمدرضا مهماندار اظهار کرد: هواشناسی اعلام کرده که طی یکی دو روز آینده احتمال بارش برف و باران را داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که مجدد ترافیک پرحجمی در معابر تهران حکمفرما شود.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد: پلیس صد درصد برای بارش‌های جدید طی سه روز آینده آماده است البته روز گذشته و امروز هم در آماده‌باش کامل قرار داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ما با تمام تلاش، سعی در روان‌سازی ترافیک داریم اما مردم بدانند که در زمان بارندگی و برف نباید انتظار شرایط عادی را داشته باشند.

مهماندار تصریح کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی که درگیر معابری با ترافیک بالا هستیم، راهی اشتباه است، دردی دوا نمی‌کند و مدرسه رفتن فایده‌ای ندارد. یکی از راهکارهایی که در این شرایط می‌تواند کمک کند، تعطیلی مدارس است که امروز هم رخ داد.

وی در پایان گفت: برای روزهای آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در صورت لزوم، بتوانیم بهتر از روز گذشته گره ترافیکی را از معابر تهران باز کنیم.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...