نسخه چاپی

اختصاصی نما:

اصلاح طلبان به جای مسئولیت‌پذیری یك‌بار دیگر پیاده‌نظام دشمن شدند

عکس خبري -اصلاح طلبان به جاي مسئوليت‌پذيري يک‌بار ديگر پياده‌نظام دشمن شدند

بیانیه 77نفر از اصلاح طلبان درهمراهی با آشوبگران اخیر، ادله ایی مستند برای قوه قضائیه است

نصر عزیزی- بیانیه 77نفر از اصلاح طلبان در همراهی با آشوبگران اخیر، ادله ای مستند برای قوه قضائیه است که جای هیچ تردیدی را در هدف این گروه باقی نمی گذارد. بد سابقگی این افراد در فتنه 88 و هچنین در فتنه 78 و استعفای جمعی، ولی نمایشی از مسئولیت‌های دولت دوم خرداد، یک سند مستند است. این افراد بودند که زنجیره مطبوعات پایگاه دشمن را شکل دادند و هیچ خط قرمز مبنایی، اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و مصلحتی را رعایت نمی کردند.

بعضی از این 77نفر سابقه جاسوسی، زندانی اخلاقی، دزدی از بیت المال و... را دارند. از درون همین گروه ندای شوم تظاهرات علیه خدا سر داده شد و بدترین اهانتها را به علما وروحانیت مظلوم شیعه کردند .

این گروه کمتر خط و مرزی با منافقین کوردل و سفاک دارند در رفتار شناسی معرفتی و سیاسی کمونیستها، می‌توان گفت اینها و انها از یک آبشخور تغذیه می کنند. درخصوص اعتقاد به قانون اساسی و قوانین موضوعه و ولایت فقیه، بعضی اوقات، کاسه داغ تر از اش می شوند ولی این افراد مصداق آیه ی شریفه "والله یشهد آن المنافقین لکاذبون" هستند مثل روز روشن است اگر باطن ناپاک وارونه ای نداشتند، از اول انقلاب این چنین خبیثانه با شهدا وامام شهدا ورهبری و مردم شهید داده رفتار نمی کردند.

در سیر مطالعه رفتارشناسی و روانشناسی، آنها بوضوح و همواره دیده شده که در کنار آمریکا ایستاده اند. هرجا منافع ملت و انقلاب، جهتی داشت، با رندی و زیرکی مقابل این منافع بودند. البته بعضی از اینها ممکن است خود را مبرا بدانند ولی مطالعه سابقه بد آنها این پرونده سیاه را تایید می کند.البته این امر درست است که درشدت وحدت نفاق بین آنها تفاوتهایی وجود دآرد.

غالب و یا همه آنها در نظام دارای مسئولیت‌های کلیدی بوده اند وهر نا کامی وجوددارد، نتیجه چهاردهه مسیولیت آنها بوده است.پرونده جنگ را مرور کنید ، آن هنگام که بسیجی های ما 8سال جبهه هارا پر کرده بودند، اینها بورسبه های آمریکا واروپا را در انحصار داشتند، سالها وزارت علوم و گزینش در انحصار آنها بود و مردم نمی دانند که بچه های حزب الهی از صافی آنها به مراکز عالی و بخصوص رشته های ارشد ودکترا رد نمی شدند.

واقعیت این است حضور این جماعت و برخی دیگر که نامشان دراین بیانیه نیست، همواره منشاء انحراف بوده اند. برای انحصار قدرت به هر خباثت وخیانتی وحتی بردگی ونوکری آمریکا روی می آورند.

مگر نوکری و ذلت پیشگی و دست به دامن دشمنان بشریت چه لذتی برای شما دارد، که این چنین بی شرمانه پا روی خون شهدا می گذارید و خواهان محاکمه محافظان و مدافعان امنیت می شوید؟ این جماعت منحرف ازچه چیز واهمه دارند که درفضای رسانه ای پیش دستی می کنند و در مقابل نظام صف آرایی می کنند؟ شما را چه شده است اکنون هم در مسئولیت‌ها قرار دارید و از نان و نوای آن بهره مند هستید و حتی به دولت بی تدبیری که خود انتخاب کردید و رای ملت را برای آن گرفتید و در رحم آن لانه گزیدید، خیانت می کنید؟ شما فکر می کنید با نظریه پردازی اندیشکده های آمریکایی واسرائیلی در تبار شناسی شیعه، بار دیگر صلح حسنی و یا عاشورای حسینی اتفاق می افتد وورق به نام معاویه و بنی امیه زمان می چرخد و چند صباحی نان و نوایی به شما می رسد؟ انسان باید خیلی نگون بخت باشد که نان و نوای عزتمندانه زعامت خمینی و خامنه ای را به آمریکایی‌های جهانخوار و انگلیس خبیث و اسرائیل نا مشروع بفروشد. آنچنانکه فهرستی از یار آن ورفقای شما آنجا رفتند و پرسه زدند واشک پشیمانی هم ریختند.

اگر اراذل واوباش بی ریشه وبی خانمان برای هم پالگی هایشان چنین بیانیه ای داده و حمایت می کردند، جای درد و تاسف نبود، غصه اینجاست که شما در مصادر این حکومت بوده اید، از قبل این حکومت به مکنت ومقام و قدرت رسیدید، با حیله ودروغ رای اعتماد مردم راجلب کردید، درفتنه های 78و88 نقش آفرینی وصحنه گردانی کردید ولی مورد لطف و عفو و رحمت نظام اسلامی قرار گرفتید، بازهم راه عناد ولجاجت و کج فهمی و نوکر صفتی، وخدمت به اجانب را پیشه کردید. ملت بزرگ وغیور وبلند آوازه ایران را باشقی ترین، پست ترین و خونخوار ترین آدمهای روی زمین معاوضه کردید.

اگرچه درجریان مدعی اصلاح طلبی، چندلایه با ویژگی‌های اعتقادی، سیاسی، رفتاری، مصلحت سنجی، علاقه مند به نظام، و گرایشهای و ابسته و یا فریب خورده و یادلبسته به غرب و دنیا طلب و تجدید نظر طلب نسبت به آرمان‌های نظام وجوددارد، مشخص بوده و هست که وجود و حضور امضاء کنندگان این بیانیه، لکه ننگی بر دامن جریانی است که علاقه مند به نظام و رهبری و استقلال وآزادی کشورش است.

از آنجائیکه بیانیه این گروه تفاوت چندانی باعمل اراذل و اوباش وحشی و مزدور ندارد، مدعی العموم باید براساس سوابق آنها و مستندات بیانیه آنها را به پای میز محاکمه بکشاند و بر اساس اصول و موازین اسلامی مجازات آنها راتعیین نموده و به مردم معرفی نماید.

۱۳۹۸/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...