نسخه چاپی

اختصاصی نما:

با انتخاب مجلس انقلابی شادابی و نشاط به جامعه تزریق خواهد شد

عکس خبري -با انتخاب مجلس انقلابي شادابي و نشاط به جامعه تزريق خواهد شد

اگر مجلس یازدهم با خط صحیح انقلاب اسلامی تشكیل گردد امریكا مایوس می شود، اروپا به سازش با ایران روی می آورد مشكلات ملت حل می گردد و كشور شاد ، آباد و مرفه می گردد.


به گزارش نما انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات در گام دوم است و از اهمیتی مانند مجلس اول برخوردار است . مجلس شورای اسلامی دوره اول تنظیم کننده قوانین در چارچوب قانون اساسی و خط ولایت ، امام خمینی و برآورنده خواسته های ملت انقلابی بود.
در انتخابات مجلس اول، آمریکا و انگلیس با همه توان کوشیدند که این مجلس ، مجلس لیبرال ها و خط نفوذ باشد.
حزب توده که وابسته و مزدور شوروی بود خود را در خط امام خمینی معرفی می کرد و نامزد هایش را فهرست کرد و نوشت به کاندیداهای حزب توده رای دهید تا خط امام را در مجلس اجرا کنند.
بنی صدر با همراهی نهضت آزادی، جبهه ملی ، منافقین و گروهک های دیگر با عنوان دفتر هماهنگی رئیس‌جمهور با مردم کوشید امثال شهید آیت و مرحوم زواره ای را از فهرست خط امام حذف کند و امسال سلامتیان و غضنفری را به مجلس بفرستد.

خطوط انحرافی دیگر هم فعال بودند اما در سایه وحدت و برنامه ائتلاف بزرگ با هماهنگی حزب جمهوری اسلامی ، جامعه روحانیت مبارز ، گروه‌های موتلفه با امضای حضرت آیت الله خامنه ای و شهید شاه آبادی و نماینده ای از دیگر تشکل ها در مجلس اول اکثریت با خط امام شد و مسیر صحیح انقلاب و ملت طی گردید.
مجلسی پاک، ساده زیست، نمایندگانی مسلط و کارآمد ، با انگیزه صحیح در جهت خواسته‌های ملت تشکیل گردید و خطر ضد انقلاب ، التقاطی ها ، منحرفین ، منافقین و لیبرال‌ها برطرف شد.
مجلس یازدهم در آغاز دوره مهم و تکاملی گام دوم است. اگر مجلس یازدهم با خط صحیح انقلاب اسلامی و حضور نمایندگان پاکدست، پاکدل ،تجربه آموخته مورد اعتماد در همه ابعاد، به دور از مقام پرستی و خطوط انحرافی التقاطی و لیبرالی ، به دور از فساد و سودجویی با رای بالای ملت تشکیل گردد اقتدار و پیشرفت ملت تکمیل خواهد شد .امریکا مایوس می‌گردد، اروپا به سازش با ایران روی می آورد مشکلات ملت حل می گردد و کشور شاد ، آباد و مرفه می گردد. همه با هم برای فردای بهتر در انتخابات مجلس یازدهم شرکت می کنیم.

۱۳۹۸/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...