نسخه چاپی

آخرین خبر درباره برگزاری بازی استقلال و سپاهان

سهیل مهدی رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام كرد خبر‌های خوبی از هواشناسی گرفته‌اند و دو بازی مهم هفته برگزار خواهد شد. البته هواشناسی همچنان اعلام كرده هوا بسیار آلوده است.




به گزارش نما و به نقل از ورزش۳ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بازی استقلال گفت: گزارش وضعیت نهایی اصفهان را قرار است تا ساعت 10 صبح به من بدهند اما با توجه به شرایط، آنجا هم اخبار خوب و امیدوارکننده ای شنیدیم و تا ساعت 10 یا 10 و نیم صبح در سایت سازمان لیگ نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. طبق اخبار وی افزود از الان خدمت بینندگان شما می گویم که برگزاری بازی های تهران صد در صد است و بازی استقلال را هم اطلاع رسانی می کنیم. بر اساس اخبار مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران بر اساس شاخص آلودگی هوا که هیات فوتبال اصفهان اعلام کرده مشکلی برای برگزاری ندارد. طبق اخبار سازمان لیگ از گروه‌های سنی حساس و بیماران قلبی و ریوی درخواست می‌کند برای حفظ سلامتی خود بر اساس اعلام‌های سازمان‌های مربوطه در ورزشگاه‌ها حاضر نشوند.

طبق صفحه اخبار استقلال سایت شهر خبر تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران امروز در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.به گزاش اخبار استقلال امیر قلعه نویی در اکثر بازی های این فصل از ترکیب ۳-۳-۴ استفاده کرده و به احتمال زیاد در بازی امروز هم از این آرایش برای ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد، اما سرمربی باشگاه استقلال هفته گذشته به دلیل اینکه دانشگر در جریان یک بازی درون تیمی کمی ناراحت شده بود او را از بازی با نساجی محروم کرد و امروز نیز مجددا وی را از فهرست استقلال برای بازی با سپاهان کنار گذاشت. طبق اخبار میلاد ذکی پور و فرشید باقری نیز دیگر غایبان استقلال در بازی مقابل سپاهان اصفهان خواهند بود.

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ورزش۳ تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امروز به مصاف سپاهان می رود که به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌ها برای این بازی برنامه خاصی دارد. طبق اخبار نمودار مناطق 13 گل استقلال در 4 بازی گذشته نشان می‌دهد تیم استراماچونی از روش های مختلف به گل می‌رسد. 4گل با شوت های راه دور و4 گل از درون محوطه شش قدم نشان می‌دهد استقلال مشکلات گلزنی اش در ابتدای فصل را به خوبی پشت سر گذاشته است. استقلال در 4 بازی ابتدایی لیگ فقط 2 گل زده را ثبت کرده بود.تنوع تاکتیکی تیم استراماچونی برگ شانس استراماچونی در بازی امروز برای شکستن طلسم استقلال است.

طبق صفحه اخبار استقلال سایت شهر خبر پیشکسوت دو تیم استقلال تهران و سپاهان افشین حاجی پوراظهار داشت: بیشتر از این که نگران بازی استقلال با سپاهان یا نگران نتایج این تیم در فصل جاری باشم، نگران تکرار سناریویی هستم که در سالهای گذشته باشگاه استقلال را به هم ریخت. سناریویی که پایان هر فصل تکرار شده و باعث جدایی تعداد زیادی بازیکن می شود تا شالوده تیم بر هم بخورد. طبق اخبار وی افزود: من نگران تکرار این روزها برای تیمی هستم که امروز با شایستگی بهترین تیم ایران شده نه نگران نتیجه این تیم با سپاهان. بر اساس اخبار سایت شهر خبر بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و سپاهان تصریح کرد: نقطه قوت سپاهان همان نقطه ضعف استقلال است و ممکن است سپاهانی‌ها بتوانند از این نقطه به آبی پوشان ضربه بزنند. طبق اخبار استقلال حاجی پور خاطرنشان ساخت: نقطه قوت سپاهان نفوذ از کناره‌ها و ارسال‌های بلند برای کی‌روش استنلی است. طبق اخبار استقلال مدافع پیشین آبی پوشان گفت: هر دو تیم در اوج آمادگی قرار دارند و برای همین احساس من این است که بیشترین نتیجه‌ای که احتمال آن وجود دارد، نتیجه مساوی است. اما در عین حال امیدوارم نتیجه هرچه باشد، دو تیم ارائه گر فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند باشند.

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ورزش۳ محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر سپاهان از هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: استقلال بعد از یک پیروزی خوب برابر نساجی قائم شهر و کسب سه امتیاز شیرین شرایط خوبی بعد از تعطیلات لیگ پیدا کرده است و مطمئناً با روحیه به مصاف سپاهانی می رود که آنها هم در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی توانستند پیکان تهران را از پیش رو بردارند. طبق اخبار گروسی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت باشگاه استقلال دست نزدن به ترکیب این تیم در بازی های اخیر بوده است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یا بازیکنی دچار مصدومیت شود و یا به دلیل اخراج نتواند در زمین حاضر شود اما در مجموع این روند موثر واقع شده و استقلال توانسته به پیروزی های خوبی دست پیدا کند. طبق اخبار استقلال گروسی در پایان گفت: بازی سپاهان و استقلال یک فینال است. بازی ای که می تواند بهترین بازی دور رفت لیگ باشد به شرط آنکه بازیکنان تمرکزشان تنها بر روی بازی باشد و خود را وارد حاشیه های این بازی نکنند.

۱۳۹۸/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...