نسخه چاپی

برای من هیچ‌چیز از خدمت به تراكتور مهم‌تر نیست

شیخ لاری گفت: برای من، هیچ‌چیز از خدمت به تراكتور و هوادارانش مهم‌تر نیست و به دنبال پست یا مقام دیگری هم نبوده و نیستم. حالا هم تمركزم روی كمك بیشتر به تیم است.


به گزارش نما، احد شیخ‌لاری با اشاره به شرایط پیش آمده برای تراکتور پس از جابجایی در کادرفنی اظهار داشت: من در ابتدا باید از تلاش‌های مصطفی دنیزلی تشکر کنم. او برای تیم ما زحمات فراوانی کشید و باید قدردان این مربی باشیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: وقتی در ابتدای فصل به تراکتور آمدم، قرار بر این بود که فقط به این تیم خدمت کنم. حتی بحث من، حضور در یک پست خاص هم نبود. مدیرتیم و سرپرست شدم و حالا هم در یک پست دیگر به فعالیت‌هایم ادامه می‌دهم. برای من، هیچ‌چیز از خدمت به تراکتور و هوادارانش مهم‌تر نیست و به دنبال پست یا مقام دیگری هم نبوده و نیستم. حالا هم تمرکزم روی کمک بیشتر به تیم است.

مربی جدید تراکتور تصریح کرد: ما می‌توانیم تراکتور را به بهترین مقام ممکن در این فصل برسانیم به شرط آن که متحد شویم. همه باید به تراکتور کمک کنند تا زمین نخورد. این تیم با هواداران پرشور و بافرهنگ خود زمان زیادی دارد تا لیاقت و شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد.

شیخ‌لاری در نهایت به دربی تبریز اشاره کرد و گفت: تراکتور را خانه خودم می‌دانم و تاکید می‌کنم برای کمک به این تیم آمده‌ام. تلاش می‌کنم برای بازی مقابل ماشین‌سازی که برادر تراکتور است با پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال در تبریز مشورت کنم. این را هم بگویم که رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی خدمات زیادی برای تراکتور داشته و برایش آرزوی موفقیت دارم، اما ما برای کسب برد تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم، چون به ۳ امتیاز دربی تبریز نیاز داریم.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...