نسخه چاپی

اِف بی آی تیراندازی در فلوریدا را یك «اقدام تروریستی» فرض می كند

پلیس فدرال آمریكا تأیید كرد كه تیراندازی مرگبار روز جمعه در پایگاه نظامی «پنساكولا» در ایالت فلوریدا را یك «اقدام تروریستی» فرض می كند.


به گزارش نما، پلیس فدرال آمریکا تأیید کرد که این نهاد اطلاعاتی و امنیتی حادثه تیراندازی مرگبار در پایگاه دریایی «پنساکولا» در ایالت فلوریدا را یک «اقدام تروریستی» فرض می کند.

اخبار بین‌الملل- با این حال، این نهاد هنوز انگیزه فرد ضارب یا عضویت وی در گروه یا سازمانی را تأیید نکرده است.

«راشل رویاس» مأمور ویژه اف بی آی روز یکشنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت که پلیس فدرال آمریکا در مورد این حادثه تیراندازی «با این فرض تحقیق می کند که یک اقدام تروریستی بوده است».

رویاس در ادامه افزود که این فرض برای تسریع روند تحقیقات است و چنانچه انگیزه اصلی قاتل تروریسم باشد، این تحقیقات به «شناسایی و حذف» هرگونه تهدید بالقوه علیه جامعه کمک می کند.

گفتنی است که اف بی آی روز شنبه هویت فرد ضارب را مشخص کرد: « محمد الشمرانی » ۲۱ ساله دانشجوی دانشکده نظامی عربستان که در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا تحت آموزش نظامی قرار داشت.
الشمرانی روز جمعه با یک اسلحه کمری همکلاسیهای خود را هدف گلوله قرار داد که در این تیراندازی مرگبار سه تن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند. رویاس روز یکشنبه اعلام کرد که الشمرانی به شیوه قانونی این اسلحه را تهیه کرده است.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...