نسخه چاپی

ادعاهای واهی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره وضعیت سوریه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تكرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، تهدید كرد مناقشه سوریه به جنگی طولانی و ناگوار تبدیل می شود كه تهران در آن پیروز نخواهد شد!


به گزارش نما، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید کرد که مناقشه سوریه به جنگی طولانی و ناگوار تبدیل می شود و ایران در آن پیروز نخواهد شد!

اخبار سیاسی- نفتالی بنت در ادامه ادعاهای واهی خود مناقشه سوریه را با جنگ ویتنام مقایسه کرد که آمریکا در نهایت در آن شکست خورد.

بنت همچنین مدعی شد: «ما به ایرانیها می گوئیم: سوریه ویتنام شما خواهد شد، ما بدون درنگ نیروهای مهاجم را از سوریه بیرون خواهیم کرد».

این هشدارهای پوچ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دنباله سخنان تهدیدآمیز وزیر خارجه این رژیم علیه ایران مطرح شد. «ایزرئیل کاتز» پیشتر گفته بود که «چنانچه تهران به سلاح اتمی دست یابد، تل آویو گزینه حمله به ایران را مردود نمی داند».

کاتز در این باره مدعی شد: «این یک گزینه است. ما به ایران اجازه نخواهیم داد که سلاح اتمی تولید کند یا به آن دست یابد. اگر گزینه نظامی تنها گزینه موجود باشد، ما دست به اقدام نظامی خواهیم زد. تهدید تحریمها کافی نیست. تنها عامل بازدارنده، تهدید نظامی علیه رژیم [ایران] است!»

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...