نسخه چاپی

جایزه بهترین فیلم جشنواره سیدنی به «هفت و نیم» رسید

هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی در سیدنی استرالیا، جایزه بهترین فیلم خود را به فیلم «هفت و نیم» برادران محمودی اهدا كرد.


به گزارش نما، هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی ۴ تا ۸ دسامبر در سیدنی استرالیا برگزار شد که پس از نمایش فیلم‌ها هیئت داوران جایزه اصلی خود را به فیلم « هفت و نیم » به نویسندگی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی اهدا کردند.

اخبار فرهنگ و هنر - هیئت داوران ضمن تقدیر از نقش آفرینی تاثیرگذار بازیگران فیلم، جایزه را به نوید محمودی اهدا کردند.

نوید محمودی که در این مراسم حضور نداشت، در ویدئویی که از او پخش شد ضمن قدردانی از هیئت داوران و برگزارکنندگان با ابراز خرسندی از حضور فیلم در این جشنواره بیان کرد: احساس می‌کنم مسئله زنان و دختران دغدغه اصلی امروز جوامع باشد و آن‌ها هم باید صاحب حق واقعی خود در جامعه باشند.

بعد از فیلم « رفتن » در سال ۲۰۱۹ این دومین حضور نوید محمودی با فیلم «هفت و نیم» در جشنواره فیلم پارسی استرالیا بود که هر دو فیلم جایزه اصلی را از این جشنواره دریافت کرده است.

از جمله فیلم‌های حاضر در این جشنواره می‌توان «ناگهان درخت» ساخته صفی یزدانیان، خانه پدری ساخته کیانوش عیاری ، «بنفشه آفریقایی» ساخته مونا زندی، «روز‌های نارنجی» ساخته آرش لاهوتی، «طلا» پرویز شهبازی، «رضا» احمدرضا معتمدی، «پرورشگاه» شهربانو سادات، «قسم» ساخته محسن تنابنده و «اتاق تاریک» ساخته روح الله حجازی را نام برد.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...