نسخه چاپی

واكنش غلامپور به وضعیت استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این روزهای تیمش صحبت كرد.


به گزارش نما، بهزاد غلامپور درباره نتایج هفته‌های اخیر تیم فوتبال استقلال و صدرنشینی این تیم، اظهار داشت: تلاش کادر فنی و بازیکنان باعث شد تا تیم بتواند به روز‌های خوبش برگردد. استراماچونی با تدابیری که اندیشید، کاری کرد که استقلال بتواند به جایگاه خوب خود برسد.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه برخی‌، ابتدای فصل انتقاد‌های زیادی از استقلال می‌کردند، گفت: استقلال تبدیل به یک تیم جدید شده بود، همه اعضای کادر فنی تغییر کرده و بازیکنان جدید به تیم آمده بودند. مشخص است که تیم جدید نیاز به زمان دارد تا رفته رفته همه با هم هماهنگ شوند.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اگر انتقاد سازنده باشد، با جان و دل می‌پذیریم. ما چیزی نداریم که پنهان کنیم. اگر انتقاد‌ها سازنده باشد، چرا نباید قبول کنیم؟

غلامپور درباره تقابل مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در دیدار استقلال و شهرخودرو خاطرنشان کرد: رحمتی سال‌های زیادی برای استقلال دروازه‌بانی کرد و زحمت کشید. امسال او تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و همه به تصمیم او احترام گذاشتند. حسینی هم با وجود جوانی عملکرد خیلی خوبی دارد و از او رضایت کامل داریم. قطعا حسینی در آینده می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...