نسخه چاپی

دردسری جالب برای كالدرون و پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس پس از دردسر شیرینی كه برای انتخاب مدافعان میانی تیمش از بین كنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده و حسینی داشت حالا باید از بین بیرانوند و رادوشوویچ یك بازیكن را مقابل گل‌گهر سیرجان در دروازه قرار دهد.


به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه موفق شد در اصفهان ذوب‌آهن را با ۳ گل شکست دهد. یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این بازی بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان بود.

اخبار ورزشی- با درخشش این بازیکن به نظر می‌رسد گابریل کالدرون ، دوباره با دردسر شیرینی مواجه شده است. سرمربی پرسپولیس پس از دردسر شیرینی که برای انتخاب مدافعان میانی تیمش از بین کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده و حسینی داشت حالا باید از بین بیرانوند و رادوشوویچ یک بازیکن را مقابل گل‌گهر سیرجان در دروازه قرار دهد.

علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس است، مقابل ذوب‌آهن بازی نکرد و همین فرصتی برای درخشش رادوشوویچ شد تا اینگونه سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای انتخاب دروازه‌بان تیمش در بازی‌های آینده با چالش روبرو شود. با این وضعیت باید منتظر ماند و دید کالدرون چه تصمیمی می‌گیرد.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...