نسخه چاپی

واكنش رسانه های اروپایی به جدایی استراماچونی از استقلال

رسانه‌های جمهوری چك به دلیل حضور آندرا استراماچونی در تیم اسپارتاپراگ در سال‌های 2017 و 2018 از زمان حضور مربی ایتالیایی در تیم استقلال، اخبار مربوط به این مربی را زیر نظر داشتند.


به گزارش نما، رسانه‌های جمهوری چک به دلیل حضور آندرا استراماچونی در تیم اسپارتاپراگ در سال‌های 2017 و 2018 از زمان حضور مربی ایتالیایی در تیم استقلال، اخبار مربوط به این مربی را زیر نظر داشتند.

اخبار ورزشی- به همین خاطر اتفاق روز گذشته که فسخ قرارداد استراماچونی با تیم استقلال بود، را مورد تحلیل قراردادند.

سایت تی‌ان عنوان کرد:باشگاه استقلال چندین ماه به او حقوقش را پرداخت نکرد و وی به همکاری با این تیم پایان داد.به همین دلیل مربی سابق اسپارتاپراگ به این نتیجه رسید که به همکاری خاتمه دهد.

این رسانه ادامه داد:استراماچونی فصل را بسیار بد شروع کرد اما تیمش را آنقدر متحول کرد که به صدر جدول رسید.او حتی در ماه نوامبر بهترین مربی آسیا شد. این مربی 44 ساله به استقلال فوتبالی هجومی بخشید تا جایی که در 13 مسابقه، 26 گل زد.

سایت اسپورت این کشور نیز نوشت:بعد از انکه استقلال را به صدر رساند، استراماچونی قراردادش را فسخ کرد.

این رسانه افزود:این اتفاق در حالی رخ داد که 4 هفته دیگر نیم فصل نخست به اتمام می‌رسد.اما او به همراه دستیارانش به خاطر عدم پرداخت‌های نامنظم قرارداد خود را فسخ کردند. هواداران استقلال هم اکنون به این خاطر به وضعیت پیش آمده اعتراض دارند و خواهان کناره‌گیری مدیریت باشگاه به خصوص مدیرعامل هستند.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...