نسخه چاپی

تكلیف كالدرون و پرسپولیس جمعه مشخص می شود

كالدرون كه حالا دستیاران خودش را هم از ایران خارج كرده مشخص نیست كه به ایران برمی‌گردد یا خیر. گفته شده كالدرون به مسئولان باشگاه اعلام كرده تا روز جمعه مشخص می‌شود كه به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه.


به گزارش نما، در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قسط اول طلب گابریل کالدرون به این مربی پرداخت شده و افشین پیروانی هم شب گذشته از سمتش در پرسپولیس استعفا داد تا شروط مهم کالدرون برای برگشت به پرسپولیس انجام شود اما هنوز تکلیف سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مشخص نیست.

اخبار ورزشی- کالدرون که حالا دستیاران خودش را هم از ایران خارج کرده مشخص نیست که به ایران برمی‌گردد یا خیر. گفته شده کالدرون به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا روز جمعه مشخص می‌شود که به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه و این یعنی حداقل تا جمعه پرسپولیسی‌ها باید بلاتکلیف بمانند.

گابریل‌کالدرون روز اول ژانویه (۱۱ دی) با شروع موعد قسط دومش درخواست فسخ قرارداد خود را به باشگاه ارائه کرده و به دنبال جدایی از پرسپولیس بود. این در شرایطی بود که حدود دو هفته از موعد قسط دوم قرارداد کالدرون هم گذشته و تازه قسط اول قراردادش به حسابش نشسته است.

در هرحال پیش‌بینی می‌شود که کالدرون سرنوشتی مانند استراماچونی پیدا می‌کند و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به این تیم برنمی‌گردد.

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...