نسخه چاپی

تقاضای سیل زدگان شرق هرمزگان از مسئولان

پس از وقوع سیل و حضور مسئولان و نیروهای امدادی ،استانداری، هلال احمر ، ارتش و سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان برخی از مردم این مناطق چشم انتظار مسئولان كشوری هستند.


به گزارش نما، پس از وقوع سیل و حضور مسئولان و نیروهای امدادی ،استانداری، هلال احمر ، ارتش و سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان برخی از مردم این مناطق چشم انتظار مسئولان کشوری هستند.

اخبار اجتماعی -کریمی یکی از اهالی روستای درنگ مدو بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد گفت: پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه جگین راه ارتباطی این روستا همانند دیگر روستای بخش با مرکز شهرستان قطع شد ، بطوریکه امدادرسانی زمینی را با تاخیر روبرو کرد.

او با اشاره به مطلوب بودن امداد رسانی به مردم روستا افزود: انتظار داشتیم که مسئولان کشوری همچون مسئولان محلی و استان زودتر به این منطقه سر می زدند.

کریمی گفت: امروز وزیر راه و شهرسازی به این منطقه سفر کرده و مهمترین مشکل منطقه نبود پل برروی رودخانه جگین و جاده مناسب روستایی را با ایشان مطرح خواهیم کرد.

خودستان یکی از اهالی روستای کهور بخش گافر و پارامون هم گفت: تا الان هیچ مسئولی به این روستا نیامده و امیدواریم که مسئولان برای ساخت خانه و رفع نیازهای مردم روستا تسهیلات بلاعوض و کمک مالی اعطا ء کنند.

او با اشاره به تاخیر امتحانات دانش آموزان بخاطر وقوع سیل و تعطیلی مدارس افزود: مسئولان دیر آمده اند و الان حدود 10 روز از وقوع سیل گذشته است.

روستای سدیج یکی از روستاهای بخش لیردف شهرستان جاسک هم در سیل اخیر دچار خسارت زیادی شده است ، نورالهی یکی از اهالی این روستا گفت: از امداد رسانی هلال احمر و سپا بسیار راضی است و فرماندار و استاندار پس از وقوع سیل به روستا آمدند و پای دردل روستائیان نشستند .

او افزود: کاش مسئولان کشوری بیاییند و مشکلات را از نزدیک ببینند چون تعدادی از خانه ها تخریب شده و بعضی از روستائیان در این هوای سرد در چادر زندگی می کنند.

آزادی یکی دیگر از روستائیان سیدج گفت: مسئولان بیشتر به این روستا و مناطق سیل زده سر بزنند شاید مشکلات ما زودتر برطف شود.

او افزود: وسایل برقی، یخچال، چراغ گاز، سیلندر گاز در سیل از بین رفت و مردم روستا نیازمند وسایل زندگی هستند و کمک بلاعوض می تواند بخشی از مشکلات را بر طرف کند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...