نسخه چاپی

آغاز برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان بر روی عرشه ناو سهند

عکس خبري -آغاز برنامه‌هاي دهه فجر در هرمزگان بر روي عرشه ناو سهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از آغاز برنامه‌های دهه فجر و چهل و یكمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق كشتی‌ها و سوت قطارها در استان هرمزگان و همچنین اجرای برنامه كاروان قرآنی انقلاب بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یكم امامت نداجا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح برنامه‌های دهه فجر در این استان پرداخت و ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه‌های دهه فجر از امروز ساعت ۹:۳۳ دقیقه در سراسر استان هرمزگان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و سوت قطارها آغاز خواهد شد.


وی افزود: زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اولیا و مربیان و دانش آموزان در سراسر مدارس استان نواخته و همچنین مانور دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار خواهد شد.




رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی نیز با حضور ۵۰ قاری برتر کشوری، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولین لشکری بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه می‌پردازند.


ارجمند اضافه کرد: رژه نیروهای بسیجی از فرودگاه بندرعباس تا گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های آغاز دهه فجر در استان خواهد بود، پس‌ازآن عطرافشانی گلزار شهدا با شکوه هرچه‌تمام‌تر در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: از امروز افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان آغاز و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را خواهیم داشت، همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را برای همه اقشار از کودکان تا سالمندان، کارگران، کشاورزان، عشایر روستاییان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و ... توسط ستادهای دهه فجر استان خواهیم داشت.




رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: محافل انس با قرآن برگزار و کاروان قرآنی که امسال وارد بندرعباس شده، امروز در عرشه ناو سهند و روزهای دیگر در جزیره لارک، شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک برنامه‌های قرآنی قابل‌توجهی را اجرا خواهند کرد.


ارجمند ادامه داد: سخنران روز راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در بندرعباس نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود و با توجه به اینکه مراسم این روز مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است، این مراسم در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان حال و هوای دیگری خواهد داشت.

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...