نسخه چاپی

مجلس قوی؛ مؤلفه اصلی ایران قوی

سیدعبدالله متولیان


دهه فجر در جمهوری اسلامی ایران، تجسم عینی مردمی بودن نظام اسلامی است، جمهوری اسلامی ایران طی ٤۱ سال گذشته بار‌ها و بار‌ها زیباترین و گسترده‌ترین جلوه‌های مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته است. مردم سالاری دینی در کشور ایران محصور در شکل انتخاباتی آن نبوده و در نظام اسلامی و انقلابی ایران مردم اساس و پایه و قاعده حکومت محسوب شده و مردم صاحب انقلاب و کشورند و در تمامی صحنه‌ها اعم از راه‌پیمایی ها، جنگ و دفاع، رسیدگی به محرومان، خنثی سازی دسیسه‌ها و فتنه‌های رنگارنگ، مقابله با تحریم‌ها و فشارها، انتخابات و... نشان داده‌اند که برای دفاع از عظمت، اقتدار و امنیت کشور در وسط میدان هستند.

اینک در آغاز چهل و دومین سال انقلاب در شرایطی به استقبال اولین انتخابات در گام دوم انقلاب می‌رویم که شیطان بزرگ و دشمن جرار و نابه‌کار پس از شکست‌های پی درپی در میدان مقاومت و سرخوردگی از ناامیدسازی و ناراضی سازی ملت ایران (تابستان داغ، جشن کریسمس در تهران، ممانعت از جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و...)، حاج قاسم را به‌عنوان نماد و تجسم عینی مردم انقلابی ایران ترور کرده و به خیال خام خود بر این باور بوده که در کنار تشدید تحریم‌ها خط نفوذ با استفاده حداکثری از ضعف‌ها و برخی سوءمدیریت‌های داخلی موفق به ناراضی کردن عمومی مردم و به میدان آوردن آنان شده و دیگر مردم رغبتی برای حمایت از نظام اسلامی خود ندارند.
وداع استثنایی و اعجازگونه مردم ایران با سپهبد سلیمانی بر سه سال برنامه ریزی دشمن خط بطلان کشیده و همه محاسبات و مهندسی سه ساله آنان را نقش بر آب نمود و همین امر بر وحشت و خشم دشمن افزوده و حضور میلیونی مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منزله تیر خلاص و سیلی محکم‌تر از عملیات عین الاسد تلقی کرده و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که عزم خود را برای بهره گیری از تمام ظرفیت شبکه نفوذی خود برای دلسرد کردن مردم از حضور در دو حماسه پیش رو جزم کرده است.

از نظر مردم ایران، تفکر انقلابی حاج قاسم عامل اصلی تضمین امنیت کشور در منطقه ناامن غرب آسیا محسوب می‌شود و از نظر نظام اسلامی حضور مردم در صحنه تضمین کننده امنیت کشور است. تقارن مراسم چهلم سردار دل‌ها با مراسم راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، انگیزه مردم را برای حضور پررنگ‌تر از همیشه در دفاع از استقلال و امنیت کشور بیشتر نموده است و تردیدی نیست که همین انگیزه قوی در میدان انتخابات شگفتی‌ساز خواهد شد. از این رو بزرگنمایی مشکلات و زیر سؤال بردن ارکان مؤثر در انتخابات با هدف دلسرد کردن مردم در دستور کار دشمن خارجی و شبکه همکار دشمن در داخل قرار گرفته است. از دشمن جز دشمنی و تلاش برای ناامیدی و دلسرد کردن مردم انتظاری نیست، اما دلسرد کردن مردم از سوی برخی مسئولان با هر انگیزه و بهانه‌ای غیرقابل توجیه و به طور قطع و یقین ریختن آب به آسیاب دشمنان و اقدامی ناصواب و تکمیل کننده پازل دشمن است.

حقیقت تلخ این است که مردم علاوه بر آثار تحریم‌ها و فشار دشمن، سوءمدیریت، عملکرد ضعیف و فرصت سوزی‌های مسئولان را نیز در بروز و تشدید مشکلات مؤثر دانسته و در این راستا مجلس دهم را نیز بی تقصیر نمی‌دانند و رد صلاحیت شدن تعداد قابل توجهی از نمایندگان فعلی به دلیل مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی را دلیل این عدم رضایت می‌دانند. واقعیت این است که عملکرد مجلس فعلی نشان داده که نه عصاره فضائل ملت است و نه در رأس امور بوده است. با این وصف چاره چیست؟

چاره کار کاملاً روشن است. دشمنانِ اقتدار و عظمت ایران، بیش از موشک‌های راهبردی ایران از پشتوانه مردمی نظام اسلامی و حضور پررنگ و یکپارچه مردم ایران می‌ترسند. دشمن از ایران قوی و مقتدر هراس دارد و انتخابات مهم‌ترین نماد پشتوانه مردمی نظام است. بدیهی است که دشمن اگر نتواند مردم را از حضور پررنگ در صحنه انتخابات مأیوس کند برای تشکیل مجلسی ضعیف و ناتوان تلاش خواهد کرد، مجلسی که نمایندگانش از موضع گیری علیه دشمن بترسند و یا به سبک زندگی و تمدن بیگانه دلبستگی داشته و به خاطر علایق فرهنگی و مفاسد اقتصادی در جهت رضایتمندی دشمن حرکت کند.

در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب مردم فهیم و بصیر ایران انقلابی تصمیم خود را برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو گرفته و عزم خود را برای تشکیل مجلس توانمند، شجاع و حزب‌اللهی و انقلابی جزم کرده‌اند. تجربه مجالس پیشین مردم را بر آن داشته تا فارغ از دغدغه‌های حزبی و جناحی برای حل مشکلات کشور و حفظ آبرو، عظمت، اقتدار و امنیت کشور، به افراد مؤمن، انقلابی، جهادی، شجاع، کارآمد، کاربلد، پاک‌دست، خوش‌سابقه، با تدبیر، غیور، باانگیزه قوی، ضدفساد و متعهد رأی دهند. مردم ایران خود را پیرو شهید سلیمانی می‌دانند و در انتخابات، با تشکیل مجلسی قوی سیلی محکم‌تری به دشمن خواهند زد و تردیدی نیست که مجلس قوی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تشکیل ایرانی نیرومند و مقتدر محسوب می‌شود.

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...