نسخه چاپی

آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم گرفتار در برف و كولاك

عکس خبري -آخرين وضعيت امدادرساني به مردم گرفتار در برف و کولاک

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 21 استان كشور متاثر از برف و كولاك هستند و به ٢٠٧١٦ نفر گرفتار در برف و كولاك امدادرسانی شد.

به گزارش نما ،امدادرسانی به ٢٠٧١٦ نفر در ١٤٠ محور کوهستانی

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٢٠٧١٦ نفر در ١٤٠ محور کوهستانی خبر داد و گفت: امدادرسانی در سه استان اردبیل، گیلان و مازندران ادامه دارد.


مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات درباره گزارش امدادرسانی در کولاک برف از ١٩ لغایت ٢٣ بهمن گفت: ٢١استان شامل آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.


وی با اشاره به محورهای امدادرسانی شده، ادامه داد: در ١٤٠ محور کوهستانی به ٢٠٧١٦ نفر امدادرسانی شده است همچنین ١٠٠ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.


رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٢٤ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: برای ٥٤٤٠ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است همچنین ٨٠٩ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شده‌اند.


سلیمی با بیان اینکه ٢٧٥تیم شامل ١٣٧٦ نفر در این عملیات حضور داشتند، یادآور شد: ٤٢٢٧تخته پتو، ١٣٨٨ بسته غذایی، ١٩٤٧ کیلوگرم خرما، ١٢٥٢٤ قرص نان، ٦١١٠ بطری آب معدنی، ٧٢٦٥ بسته بیسکوییت، ٣٧٠٤ قوطی انواع کنسروجات توزیع شده است.


به گفته وی امدادرسانی در اردبیل،گیلان و مازندران ادامه دارد.


/ایلنا

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...