نسخه چاپی

فتاح: مردم صاحب و حافظ انقلابند

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مردم ایران علی رغم مشكلاتی كه دارند، با حضورشان در راهپیمایی امروز پیام مهمی را به ترامپ و دشمنان این مرز و بوم دادند و آن‌ها نیز بخوبی می‌دانند كه این حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن به چه معناست.


به گزارش نما، سید پرویز فتاح در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب مردمی بوده و همانطور که پیروزی آن در سال 5٧ به دست مردم رقم خورد، ادامه مسیر و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود.

اخبار اجتماعی -​رئیس بنیاد مستضعفان مردم را صاحبان این انقلاب دانست و افزود: این حضور مردمی در راهپیمایی امروز و در عرصه‌های دیگر یک پیام بزرگ دارد و نشان می‌دهد در تمامی عرصه‌ها، مردم یک گام جلوتر از مسولان بوده و هستند.

وی با اشاره به حمایت مردم از انقلاب علی‌رغم مشکلات اقتصادی و برخی گلایه‌ها گفت: مردم ایران مردمی بزرگوار هستند که علی رغم مشکلاتی که دارند، با حضورشان در راهپیمایی امروز پیام مهمی را به ترامپ و دشمنان این مرز و بوم دادند و آن‌ها نیز بخوبی می‌دانند که این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به چه معناست.

به گفته فتاح امروز دشمن شمشیر را برای کشور ما و مردم ایران از رو بسته است و این حمایت مردم، نشان دهنده شکست نقشه‌های آمریکا و دشمنان و امیدبخش آینده روشن کشور است.

وی در ادامه با اشاره به درپیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امام فرمودند که مجلس در رأس امور است و این یعنی مجلس و نمایندگان مردم نقش بسزایی در تغییر و بهبود امور دارند. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر باشد و مردم هم این را می‌دانند.

فتاح با بیان اینکه مردم مثل همیشه با حضور میلیونی خود گل کاشتند، به مصادف شدن ٢٢ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: باید بگوییم که امروز خون و روح آقای سلیمانی در مردم دمیده شده است و همه به عشق او آمدند.

وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی از راه امام و رهبری جدا نیست گفت: مردم علی‌رغم مشکلاتی که دارند امروز به خیابان آمدند و می‌گویند مشکلات یک طرف است، ولی اراده، عزت و آرمان خواهی ما یک طرف دیگر است.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان با تاکید بر اینکه ما مسولین از مردم درس و روحیه می‌گیریم ادامه داد: مردم ما مردمی خوب و بزرگوارند؛ آن‌ها این پیام را دادند که ملت با وجود مشکلات، به دنبال راه عزت هستند.

به گفته فتاح امروز دشمنان ناامید شده‌اند و کارشان به لطف خدا تمام است و این حضور مردم پیروزی نهایی را رقم خواهد زد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...