نسخه چاپی

ساختار نظام اسلامی بر محوریت مردم سالاری است

عکس خبري -ساختار نظام اسلامي بر محوريت مردم سالاري است

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: انسجام جمهوری اسلامی به دلیل هماهنگی میان دو عنصر جمهوریت و اسلامی بودن نظام است.

به گزارش نما ،اسفندیار تاجمیری، در حاشیه حماسه پرشور مردم شاهین‌شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایسنا، با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مهم‌ترین دلیل مشارکت مردم در صحنه های انقلاب، ماهیت و ساختار نظام جمهوری اسلامی است که بر محور مردم‌داری (جمهوری) و اسلام پایه‌ریزی شده است. انسجام جمهوری اسلامی به دلیل هماهنگی میان دو عنصر جمهوریت و اسلامی بودن نظام است.


وی، با اشاره به رهبری بی‌بدیل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در رهنمود به سوی استقلال آزادی و پیشرفت، افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها در این ۴۰ سال زمینه ثبات و بالندگی کشور را فراهم کرده‌ است.


تاجمیری، با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی امید، نشاط و امنیت اقتصادی و روانی مردم را نشانه گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت پرشور در انتخابات پیش‌رو اقتدار کشور در حفظ منافع ملی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را به تصویر می‌کشد.


رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان با اشاره به روند برگزاری انتخابات بر اساس روزشمار این واقعه، تصریح کرد: همه مقدمات لازم و آموزه‌های مورد نیاز برای به روز کردن اطلاعات عوامل اجرایی در فرآیند اخذ رأی و هماهنگی کامل میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای بزرگ‌ترین واقعه پایان سال جاری انجام شده است.


هر راهپیمایی یک رفراندوم است


امام‌جمعه شاهین‌شهر نیز، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بصیرت مردم و آموزه‌های مکتب سیدالشهدا اظهار کرد: مردم شاهین‌شهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی، بصیرت خویش از مکتب سیدالشهدا را در راستای همراهی با نظام، در شرایط سخت و دشوار نشان دادند.


حجت الاسلام قاسم هاشمی، با تأکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هر راهپیمایی یک رفراندوم است و مردم در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور و باشکوه خود از رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل حمایت کرده‌اند.


همدلی و مشارکت مردم مشتی محکم بر تبلیغات سو استکبار بود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر نیز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور امروز مردم ایران و شاهین‌شهر پیامی محکم به آمریکا و تبلیغات سو ایادی آنان مبنی بر حضور نیافتن در راهپیمایی بود.


سرهنگ حسین بساطی، با تأکید بر حضور همه ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: مردم همیشه پاسدار جایگاه و ارزش سالگرد انقلاب اسلامی بوده و هر زمان دشمن عرصه را بر آنان تنگ و فشارهای خود را بر آرامش و معیشت آنان بیشتر کرده ‌است، با حضور پر رنگ خود در عرصه‌های مختلف مشت محکمی بر دهانشان کوبیده‌اند.


مجلس ویترین نظام است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مشارکت در راهپیمایی و انتخابات اسفند دفاع از ارزش‌ها، اصول انقلاب و تقویت روحیه ظلم‌ستیزی است.


مسعود جهانگیری، شلیک به پایگاه عین الاسد را به پشتوانه حضور پررنگ مردم در صحنه دانست و افزود: مجلس ویترین انقلاب است و مشارکت پرشور مردم در انتخاب افراد جسور، متدین و دشمن‌ستیز از لازمه‌های به تصویر کشیدن اقتدار ملی است.

منبع ایسنا

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...