نسخه چاپی

اختصاصی نما:

ارزش اعتماد و اعتبار

عکس خبري -ارزش اعتماد و اعتبار

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای اسلامی گفت: اعتماد و اعتبار جز با تشكیل مجلسی قوی ، مؤثر و ناظر كه اولین شرط آن انتخاب معتمدانی پاكدست ، دلسوز و انقلابی است ، به صحنۀ اقتصاد و اجتماع برنمی گردد .

سید مصطفی میرسلیم - در موسم چهل و یکمین سالگرد حیات مقدس نظام جمهوری اسلامی ما در حزب مؤتلفۀ اسلامی با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری با ارائۀ برنامه و دیدگاه مشخص وارد عرصۀ یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی ، زیر پرچم ائتلاف نیروهای انقلاب ، با گفتمان " نجات اقتصاد ایران" گردیده ایم.

ما معتقدیم که برای به وجود آوردن این گفتمان در مجلس آتی ، علاوه بر تلاش در جهت یافتن راه حل برای تأمین "اعتبار" و سرمایه های مادی برای نجات اقتصاد ، نیازمند احیای محرک قوی تری به نام "اعتماد" یا " سرمایۀ اجتماعی" در حوزۀ اقتصادیم . دو سرمایه ای که متأسفانه در چند سال گذشته با بی تدبیری ها و تصمیم سازی های

نادرست و معطل نگه داشتن کشور بر پایۀ وعده های بی اساس خارجی نتیجه ای جز انسداد اقتصادی و رکود و کوچک شدن سفرۀ مردم نداشته و در نهایت منجر به تنزل این سرمایه های مهم میهنی گردیده است.

ما با داشتن عقبۀ قوی در بین فعالان خوشنام و اصیل صحنۀ اقتصاد و شناخت دقیق از مشکلات مردمی بر این باوریم که بازگرداندن جوّ "اعتماد و اعتبار به اقتصاد " که لازمۀ خطر پذیری و سرمایه گذاری است ، باید از اولویت های مجلس آینده باشد و ما بر همین اساس گفتمان " بازگشت اعتبار و اعتماد راه نجات اقتصاد ایران " را همگام و همدل با نیروهای انقلاب به عنوان گفتمان اصلی خود انتخاب و ان شاءالله در مجلس یازدهم پیگیری خواهیم نمود.

باید بپذیریم که این اعتماد و اعتبار جز با تشکیل مجلسی قوی ، مؤثر و ناظر که اولین شرط آن انتخاب معتمدانی پاکدست ، دلسوز و انقلابی است ، به صحنۀ اقتصاد و اجتماع برنمی گردد .

"اعتماد و اعتبار" به اقتصاد باز نمی گردد مگر آن که ، مجلس آینده "کارگاه اقتصادی "باشد نه "نمایشگاه اقتصادی" . سرمایۀ اجتماعی به حوزۀ اقتصاد باز نمی گردد مگر آن که مجلس خانه ملت باشد و نه حیاط خلوت دولت . اعتماد زمانی به اقتصاد باز خواهد گشت که کاردان ها مشغول به کار باشند و کارچاق کن ها در آن جایی نداشته باشند.

امروز بیش از پیش برای نجات اقتصاد ایران نمایندگانی می خواهیم که پیشقدم برای گرفتنحق مردم باشند و نه جستجوی منافع خود .

احیاء اعتبار اجتماعی و اعتماد اقتصادی کشور به دست نخواهد آمد جز با عنایت پروردگار و حمایت شما مردم بزرگوار و شریف ایران.

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...