نسخه چاپی

خرید تجهیزات مخصوص اورژانس برای بازار با كمك خیرین

عکس خبري -خريد تجهيزات مخصوص اورژانس براي بازار با کمک خيرين

شهردار منطقه ۱۲ از خرید تجهیزات و سایل نقلیه مناسب سازی شده اورژانس یرای بازار تهران با كمك خیرین خبر داد.

به گزارش نما ،علی محمد سعادتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خرید تجهیزات جدید اورژانس برای بازار تهران گفت: با کمک خیرین و مردم در بازار تهران توانستیم ۶ پایگاه اضطراری اورژانس در محدوده بازار ایجاد کنیم.


وی با اشاره به وسعت ۱۱۲هکتاری بازار تهران گفت: به دلیل بافت متراکم و نفوذ ناپذیر معابر بازار، کمک به شهروندان به خصوص افراد آسیب دیده همواره جزو دغدغه‌های مدیران بود تا اینکه توانستیم با کمک خیرین تجهیزات مناسب سازی شده برای بازار تهران را خریداری کنیم.


به گفته شهردار منطقه ۱۲،‌ کلیه تجهیزات و وسایل نقلیه با محوریت شهرداری منطقه از طریق ۲۵ خیّر در بازار با رقم حدودا یک میلیارد تومان تهیه شد و با هماهنگی اورژانس تهران تجهیز و در بازار مورد بهره برداری قرار گرفت.


وی با اشاره به ورود خودروهای برقی کوچک و موتورلانس برای محدوده بازار تهران گفت: براساس اعلام مسئولان اورژانس، زمان رسیدن به مصدومان و حادثه دیدگان در بازار ۷۰ دقیقه بود که حالا با ورود این تجهیزات جدید این عدد به ۹ الی ۱۱ دقیقه رسیده است که شاهد ثبت یک رکورد جدید در این زمینه هستیم.


سعادتی با بیان اینکه در دوره آزمایشی فعالیت پایگاه های اورژانس در بازار با تجهیزات جدید، حدود ۱۴۰ ماموریت توسط تکنسین های اورژانس ثبت شده است گفت: با تجهیزات مناسب سازی شده برای بازار قابلیت مانور در بازار برای اوژانس بیش از پیش فراهم شده است.

منبع ایسنا

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...