نسخه چاپی

ابوالفضل توكلی‌بینا در گفتگو با نما:

حضور مردم در انتخابات مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی بود/ مردم تابع فرمان رهبر انقلاب هستند

عکس خبري -حضور مردم در انتخابات مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني بود/ مردم تابع فرمان رهبر انقلاب هستند

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص تأثیر حضور مردم در انتخابات در عرصه بین‌المللی گفت: این امر مشتی بر دهان استكبار است، چون استكبار به بهانه‌های مختلف می‌خواهد مردم را دلسرد كند تا مردم در انتخابات شركت نكنند.

ابوالفضل توکلی‌بینا، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص نامیدن انتخابات به عنوان جشن ملی از سوی مقام معظم رهبری به خبرنگار نما گفت: با توطئه‌ای که غربی‌ها کرده بودند که مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی منصرف کنند و این برنامه را دنبال می‌کردند، آقا با بیان اینکه انتخابات جشن ملی است مردم را ترغیب کردند که پای صندوق‌های رأی بیایند و در انتخابات شرکت کنند.
وی تأکید کرد: شرکت در انتخابات جزو وظایف هر انسانی است که می‌خواهد در سرنوشت کشورش سهیم باشد. چنین فردی باید پای صندوق بیاید و رأی بدهد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص تأثیر حضور مردم در انتخابات در عرصه بین‌المللی اظهار کرد: این امر مشتی بر دهان استکبار است، چون استکبار به بهانه‌های مختلف می‌خواهد مردم را دلسرد کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.
وی افزود: استکبار وقتی می‌بیند مردم ما هرچه رهبرشان می‌گوید گوش می‌دهند و به میدان می‌آیند نگران می‌شود و از انسجام مردم و حضور مردم در عرصه انتخابات وحشت دارد.
توکلی‌بینا در خصوص حضور مردم در انتخابات با وجود مشکلات اقتصادی بیان کرد: مردم ما 41 سال با اعتقاداتشان به میدان آمدند و هیچ‌وقت مسائل و مشکلاتشان را با وظایفی که به عهده‌شان هست مخلوط نمی‌کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: مردم با وجود گرفتاری‌های متعدد در صحنه حضور می‌یابند و به وظایفشان عمل می‌کنند و مشت محکمی به دهان غرب و امریکا می‌زنند.
این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیام مردم با حضورشان در انتخابات را عمل به وظایفشان دانست.



۱۳۹۸/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...