نسخه چاپی

حسین انواری در گفتگو با نما:

مطالبه مردم انتقام خون شهید سلیمانی است

عکس خبري -خواست مردم انتقام است نه مذاکره با قاتل شهيد سليماني

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده و عظیمشان در تشییع پیكر شهید سردار قاسم سلیمانی نشان دادند دنبال انتقام از دشمن هستند و نه مذاكره با دشمن.

حسین انواری، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نما در باره اینکه حزب موتلفه با جریان پایداری اختلاف مبنایی ندارد گفت: حزب مؤتلفه اسلامی با جبهه پایداری اختلاف مبنایی ندارد. ممکن است سلایقمان در برخی مسائل اجتماعی و سیاسی متفاوت باشد که اشکالی ندارد، اما این قضیه نمی‌تواند موجب شود از همدیگر جدا شویم.
این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش حزب مؤتلفه اسلامی این بود که در ائتلاف همگرایی بین گروه‌های مختلف صورت بگیرد و سلایق همه گروه‌ها و افرادی را که از لحاظ مبنایی اختلاف نداریم به هم نزدیک کنیم گفت: آنچه که حزب مؤتلفه اسلامی دنبال می‌کرد این بود که بتواند اهداف راهبردی مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد. روی همین موضوع می‌کوشید گروه‌ها را به هم نزدیک کند.

انواری با بیان اینکه موتلفه دنبال سهم خواهی نبود گفت: نکته‌ای که باعث می‌شود همگرایی بیشتر قوت بگیرد عدم سهم‌خواهی بود. حزب مؤتلفه اسلامی در جریان ائتلاف سهم‌خواهی نداشت. بیشتر مبنا و شاخص داشت و تأکیدش بر این موضوع بود که لازم است این شاخص‌ها برای ورود به مجلس شورای اسلامی رعایت شود. روی این قضیه گروه‌ها و افراد انقلابی با هم تعامل داشتند و باز هم تأکید می‌کنم اختلاف ما با جبهه پایداری مبنایی نبود.
وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی یکی از ارکان و مقوم ائتلاف بود. از مزیت‌های همکاری ما با شورای ائتلاف تهران این بود که بتوانیم حول یک محور که اساس، مبانی و اصول انقلاب اسلامی را قبول داریم سلایقمان را به همدیگر نزدیک کنیم. خوشبختانه این امر محقق شد و نتایج خوبی هم داد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه "مردم با حضور گسترده و عظیمشان در تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی نشان دادند دنبال انتقام از دشمن هستند و نه مذاکره با دشمن" تصریح کرد :با دشمنی که دستش را به خون عزیزان ما آلوده کرده است و رسماً و علناً مطرح می‌کند چه مذاکره‌ای می‌توانیم داشته باشیم؟ مردم می‌توانند چه درخواستی را از دشمن داشته باشند؟ در واقع انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مهر تأییدی به پیام مردمی بود که در تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی حضور یافتند. عده‌ای که دلشان هوای غرب و مذاکره با غرب را دارد در این انتخابات شرکت نکردند و بر خودشان لازم ندانستند در این انتخابات شرکت کنند. گروه قلیلی هواخواه آن طرف آب و نشست و برخاست با ظالمان و دشمنان هستند، ولی اکثریت مردم به دنبال حل مسائلشان در داخل کشورند، چون تجربه ثابت کرده است اتکا به سلطه‌گرها نه‌تنها راه چاره مشکلات کشور نیست، بلکه کشور را به تخریب نزدیک می‌کند.
وی افزود: مردم این پیام را با حضور در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی، راهپیمایی 22 بهمن و شعارهای داده شده و انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و انتخاب‌هایشان به سلطه‌گران، هواخواهان و متحدانشان رساندند.

۱۳۹۸/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...