نسخه چاپی

تعیین تكلیف تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در ستاد ملی مبارزه با كرونا

سخنگوی دولت با بیان اینكه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه‌ها در كشور وجود دارد، گفت: امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با كرونا به ریاست آقای نمكی تصمیم گیری می‌شود.


به گزارش نما، علی ربیعی سخنگوی دولت و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه‌ها در کشور وجود دارد گفت: امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست سعید نمکی تصمیم گیری می‌شود.

اخبار سیاسی- ربیعی افزود: یک دیدگاه این است که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در کنترل بیماری موثر است در حالی که دیدگاه دیگر معتقد است تعطیلی مراکز آموزشی مقدمات و زمینه مساعدی برای جابجایی خانواده‌ها و مسافرت را پدید می‌آورد و این موضوع باعث شیوع بیماری در سراسر کشور می‌شود.

ربیعی همچنین با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد در قالب چندین کمیته در ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: امروز هم علاوه بر جلسه اصلی ستاد ملی، کارگروه پیش بینی و برنامه ریزی اقتصادی مرتبط با کرونا نیز با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار می‌شود. روز گذشته هم کارگروه تدارکات و تامین نیازمندی‌های بهداشتی مورد نیاز مردم در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

سخنگوی دولت افزود: امروز شخصاً پیگیر جلسات تدارکات برای تامین ماسک و ضدعفونی کننده ها بودم و خبردار شدم چند کارخانه به صورت چند شیفت در حال تولید هستند و به زودی محصولات آنها در مقیاس وسیع توزیع خواهد شد.

۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...